-Hei buburuza la ce te gândesti?
-La nimic.
-Ce ai vrea sa mănânci?
-Deja stii
-Ah mereu același lucru... Mă scuzați ar putea sa ne i.a cineva comanda azi?
În mai puțin de 30 secunde apare un tip plictisit cu o tabletă in mâna
-Scuze, ce ati dori sa comandanți?
- Hah nu comand nimic până nu vorbesc cu șeful de sala. Da ce e asta ? Parcă erati unul dintre restaurantele de elita ale capitalei ! Stau sa aștept eu aici mai mult de 5 minute pentru a ni se lua comanda . Iubitule fi puțin atent si lasa telefonu ala jos. Adica eu ma confrunt cu o problema majora si tu nu ma susți?
Imi ridic ochii din ecranul mic al telefonului si dau de privirea plina de indiferență a aceluiasi baiat care astepta sa preia comanda. Hmmmmm ma gandeam eu ca nu putea fi cineva de valoare. Hah un chelner....cu toate ca ceva e ciudat. Eh hai sa zicem ca e doar o coincidenta.
-Of Jing comanda o data si termina cu prostiile. Fi si tu mai matura.
Imi indrept din nou atentia asupra lui. Doua sufleuri de ciocolata cu inghetata de vanilie si fistic te rog.-Vor fi gata in 15 minute. Mai mult de atat nu pot face.
-Stai linistit e ok.
-Uneori ma uimesti dragoste.Cum poti fi asa de calm dupa ce am asteptat dupa el
-Cat? 5 sau 6 minute? Vorbesti serios? Cum poti fi asa de egoista? Alti omanei astepta ore intregi pentru a manca ceva.
-Pai noi nu suntem acei oameni
-Cum zici tu. Totusi nu erai asa cand ne.am cunoscut. Amandoi eram la fel. Asteptam la cozile cantinelor si nu comentam.
Linistea s.a asternut intre noi resul intalnirii.
-Mersi si scuze ca m.am comportat asa. Am fost luata de val....
Imi zice in timp ce ne indreptam spre masina-Sa stii ca nu mie trebuie sa.mi ceri scuze ci lui. Cu el te.ai certat si l.ai facut sa se simta prost.
-Domnule! Hei! Astptati! Stati!Ma intorc si il vad alergand spre mine. Eram putin confuz daca se referea la mine sau nu cand in urmatarea secunda se impiedica cazand peste mine pe trotuarul umed. Tensiunea se simtea in aer si momentul de liniste a fost stricat de tipatul lui Jing.
-Aoleu! aoleu! aoleu! Ce faci pe iubitul meu fiu de cățea. Da.te jos . Nu a fost de ajuns faza cu asteptatul ? Acum te mai dai si la el. Hah chiar nu o sa imi mai cer scuze. Pleaca odata ce ma stai!?
-Auzi cucoană eu nu am nicio legatura cu tine. Ia ai grija cum vorbesti. Nu ti.am facut nimic ca sa ma jignesti. Imi cer scuze domnule dar nu as fi venit dupa dumneavoastră daca nu v.ati fi uitat telefonul. Ma scuzati. La revedere.
Imi zice ridicandu.se si plecand. Wow ce e cu baiatul asta. Acum nu cred ca mai e vreo coincidenta. Am impresia ca o sa il vad destul de des in viitor .