Yoongi
Mă trezesc cu o durere ușoară de cap. Ah ce e cu mine zilele astea și de ce dracu am dormit pe canapeaua asta? Cât de incomod...
Telefonu îmi sună de ceva vreme dar încerc să.l ignor până in momentul când devine insuportabil. Deblochez ecranul și văd excesul de apelui pierdute iar toate normal fiind de la Jing. Fata asta devine din ce în ce mai enervanta.-Alo domnule unde sunteți? Ședința începe peste 15 minute.
-Anuleaz.o! Astazi vin mai târziu la companie
-Dar.. e a doua oara deja când o anulam
-Secretare Kim m.ai auzit bine nu?
Sau ar trebui să îți fac o programare la doctor pentru un control? Se rezolvă cât ai clipi-Nu! Sa știți ca eu aud cel mai bine din familia mea de 3 generatii încoace.
-Se înțelege atunci.
Ii zic inchzand telefonul. Ah acum ce ar trebui sa fac? Nu vreau decât câteva zile de liniste. M.am săturat de Secretaru Kim ,de Jing de comanie, de sedindte de absolut tot! Mă gândesc ce viață liniștită si fără grji au unii cum ar fi băiatul pe care era să îl lovesc ieri. I se putea citi din privire fericirea si libertstea pe care o are, iar acum revenind la viață mea care ține doar de un program strict. Ce n.aș da sa fiu in locul lui.
Într.un final mă hotărăsc să ii răspund lui Jing-Alo! Unde esti iepuraș? Ce ai facut aseara? Știi cât te.am așteptat la restaurant? Ai pățit ceva? Spune.mi unde ești?
-Sunt acasa.
-Vin acolo cât de repede pot
-Nu nu spune.mi unde ești tu? Pregătește.te să luam prânzul împreună doar noi. Aseara am adormit si nu mi.am dat seama cât de repedea a trecut timpul. Mă voi revanșa azi pentru cele întâmplate.
-Awwww ce dulce poți fi. Atunci ne vedem la locul programat inițial. Te iubesc. Pa.
E drăguță da si enervantă uneori. O cunosc pe Jing din liceu. Țin minte că prima noastra interacțiune a fost in clasa a 10 a la cantina liceului când am răsturnat meniul pe ea făcându.i hainele praf. Pe atunci o placeam da acum nu mai sunt sigur pe sentmentele mele.
In mai puțin de o ora părăsesc vila îndreptându.ma spre locul unde planuisem întâlnirea. Ea era deja in fața restaurantului. Parchez mașina când in fața, zăresc silueta aceluiasi baiat de ieri. Il urmaresc traversând strada, trecând prin toata parcarea și în final intrând in restaurant. Hmmmm oare ce face aici? Asta e unul din cele mai scumpe localrui ale capitalei iar îmbrăcămintea lui lejera nu se potriveste deloc. Eh poate face pe femeia de servici sau spala vase. Cine știe. In orice caz nu ma interesează.