Dupa 5 miunte apare aceeasi femeie care mi.a luat comanda, cu o tava plina de mancare.
- No baietel, poftim. Daca crezi ca nu.ti ajunge iti mai aduc o porțile
-Ah... nu, multumesc. Doar știți... trebuie sa ma gandesc si la corpul meu...
-Hahahaha imi place de tine măi baiete, sa mai vi pe aici.
Imi zice in timp ce se indeparteaza.Ma uit la mancarea din fata mea nestiind ce sa fac. De unde sa incep?
Jimin
-Hei nu ti se pare ca tipu ala o gresit restaurantul?
-Ce? Cine?
-Uite , domnul costumaș. Ah ce arogant. Nu.mi plac oamenii ca el. Se cred zei ca si cand ei le stiu pe toate si toti ar trebui sa li se inchine pt ca au nush cati bani. Ah eww
Ma uit atent spre masa indicata de Jaebum. De ce mi se pare cunoscut? Unde l.am mai vazut? Whaaa da arata bine din unghiul ăsta.
-Aloo pământul catre Jimin! Halo? Nu e nimeni? Da, ok! Am inteles mesajul, s.a indragostit asta e clar.
Un sentiment puternic se instaleza înlăuntrul meu. Confuzia lui e asa de sexy. Face ca impersia de boss pe care vrea sa o arate dispare.
Ma ridic de la masa îndreptându.ma spre el. Totul e asa de ciudata. Stau. Ma uit pret de cateva secunde in jur iar apoi imi concentrez atentia asupra lui. Trasaturile sale parca sunt desenate. E arat de frumos incat simt cum sangele imi ingheata in vene. Ce ar trebui sa fac acum? Stau impietrit in fata lui pana in monentul in care o voce calda si putin răgușită imi intrerupe gandurile.
-Scuza.ma dar ce faci?
-Ăm ....ugh.... ah... ummm
Ce faci Jimin de ce te balbai in halul asta. Concentrează.te!-Nu? Nimic? Ok....
-Ăăă...
-Dar totusi de ce imi pari atat de cunoscut? Ne.ma mai intalnit und.... stai stai tu nu esti tipu de care s.a luat iubita mea la restaurantu ala?
"Iubita mea hah "
-Umm cred ca da...