Jimin
-Heeei! E al 5.lea pahar! Ce e cu tine? De unde o aparut beția asta? Felix opreste.te omule! Hah nu te.am chemat la mine sa ma seci de tot alcoolu din casa !
-Nuu... de cee sa ma opresc.. ma maaa simt asa de bineee..
-Ai avut vreo deceptie in dragoste? Nu te.a platit sefu'? Ti.o murit pisica? Ai uitat sa platesti chiria? Nu ai bani? Ai intrat intr.o gasca si te hartuiesc cumva sau doar vrei sa ma pui pe mine la incercare? Da ce crezi ca sunt eu aici? Dadaca ?
- Te rog taci ....
- Vrei sa mori?
-Spune.mi o povesteeee tee roog ....
-Ai înnebunit? Ce povesti iti trebe? Da ce e casa mea? Grădinița?
- Hyung... te roooooog una!
-Dada iti dau eu una de te trezesti la realitate!
-Ce rau esti hyuuuung! Mai toarna.mi un pahar atunci!
-Nu.ti mai torn nimic!
-Heeei Coco! Waaaa ce frumoasa te.ai facut. Vino putin aici.
Zice riducandu.se de la masa si mergând in zig zag dupa cățel sa.l prinda-Doamne o înnebunit de tot! Hei hei lasa.mi cățelu jos! Mi.l sufosci! FELIX! COPIL NEBUN!
-Daca nu vrei sa.mi zici povesti imi fac de lucru.
-Offf ! Sa stii ca o fac numa ca sa.mi savlez cainele din ghearele tale de bețiv. Hai aseaza.te
-Awww ce frunos esti!
-Vrei sa iti mai zic sau nu?!
-Ar trebui sa mergi la un concurs de frumusete!
-Si tu acasa!
-Asa deci ,incepi? Despre ce e vorba? Printi si dragoni?
-Constelatii
- Nu pare interesant! De ce nu.mi zici alta?
-Nici nu am inceput.o pe prima!
-Bine bine tac.
-Steaua ... steaua se teme ca atunci cand clipeste.. luna va disparea de tot dar ea, intr.o seara ii intinde mana si.i promite sa.i fie alaturi.
Steaua si luna au decis sa ramana impreuna luminand lumea ... pana.n clipa in care luna nu s.a mai tinut de cuvant.
Acum... steaua pazeste orizontul ... nu plange ,si sa cada nu poate.
Dupa un timp dorul stelei s.a stins căci de atunci ea lumineaza singura lumea. Stralucind in noapte... fara a ei luna...-Ce povesti profunde imi zici tu. Da a fost frumoasa
-Amintese.mi sa nu te mai chem vreodata la mine