Part 1|1151words

704 33 3
                                    

Както всеки ден летището на Сеул, Южна Корея беше претъпкано. Някои хора се качваха в самолетите, други си чакаха полета, а трети слизаха от самолета. Например Kim Taehyung и Kim Jinyoung . След взимането на своя багаж и двамата се отправиха към чакалнята , където би трябвало да е чичо им.С бърз оглед на хората Tae разбра, че него все още го няма. Надяваше се поне този път да не ги разочарова. И за щастие това не се случи,защото след броени минути видя мъжа който и двамата чакаха.

- Съжелявам, че закъснях деца, но Хадес пристигна и трябваше да го свалим.

-Поне този път дойде.- след това малчото го подмина, като видя къде е паркирана колата на мъжа.

- Имаш късмет, че поне не те игнорира като последния път.-след това и той го отмина, следвайки Jin.Крис се усмихна, следвайки двете хлапета.

Когато се качи в колата, той я запали, потегляйки към бойния си клуб.

-Внимавахте когато сваляхте огромния червен кашон оставен най-отзад нали?

- Не. Просто го хвърлихме до всички други.

- Заклевам се, ако онова вътре е счупено ще ти строша главата. Предупредих те да внимаваш лично с този кашон. Там ми е цялото оборудване за контролирането на Хадес. Спри вече да се правиш на дисциплиниран шофьор и подкарай тази кола.- Kris беше решен да се сдобри с хлапетата си и затова натисна педала на гаста.

Днес като по някакво чудо почти нямаше хора в бойния клуб на Kris. Това беше първото нещо, което направи впечатление на Jungkook.

-Как ти звучи първо малка загрявка преди да дойде време за роботите?- попита Jimin. В отговор розовокоското получи леко кимване.Двете момчета бяха готови да започват своя спаринг когато силното отваряне на врата спря абсолютно всички действия в залата и прикова всичките погледи. Източникът на шума беше едно момче,което тичаше към хангара , където по-рано с помощта на двете момчета Крис беше свалил всички 35 тежащи кашона. След него тичаше малко момченце.Kris се появи последен.След няколко секунди се чу отварянето на склада, където имаха достъп само бойците,участващи в съзтезанията.Чуха някакво отваряне на кашони, от което двете момчета си направиха иэвода, че това е притежателя на робота.

- Kris какво става?- Kook спря мъжа,който тичаше след двете хлапета.

- Нищо, просто племенника ми е притеснен, че сме строшили технологиите эа контролиране на робота му.

Married by a game[vkook][✔️]Where stories live. Discover now