Part 4|242 words

206 24 0
                                    

-Убеден ли си че това е начина Yoongi?

-Абсолютно Kook.По този начин той ще е свързан с теб без значение иска или не.Същевременно ти ще имаш повече достъп до информация за него и ще разбереш как мисли и действа.Ще разбереш всичките му слабости.

-Може би имаш право.Но откъде энаеш че той ще се падне с мен?

-Не може би.Имам пълно право и просто ми имай доверие.Хайде време е да организираме купон.

-Ти върви аз идвам след малко.-ментовокоското кимна и се излиза от стаята на Jungkook,оставяйки момчето потънало в мислите си.Чудеше се дали е правилно да му го причинява.Същевременно умираше да узнае повече за това момче, а в сайта нямаше почти никаква информация за него.

-Да спечелиш континентално на 14.Чиста лудост.Какво те е подтикнало да сториш това?Каква е причината ти да жертваш детството си?Какво те е карало да се бориш толкова много за едно континентално?-кафявокоското пак мислеше на глас което беше напълно обичайно за него.Грабна лаптопа си и пак започна да се рови из нета.Искаше да знае всичко главния си съперник .

Kim Taehyung

Искаше да знае защо се държи толкова дръпнато.Искаше да знае защо отбягва да говори със всички.Искаше да знае всичко, а от русокоското беше видимо че няма да получи нужните отговори.
Шибаното му любопитство го убиваше. Реши че е време да спре да се мъчи и стана слиэайки долу при другите.

-Време е эа купонче момчета.Време е да играем мръсно-Yoongi се подсмихна доволно.

Married by a game[vkook][✔️]Where stories live. Discover now