Part 8|424 words

226 28 3
                                    

-Няма да те нараня-Kook проговори тихо и нежно.

-Обещавам.-Тaehyung кимна леко.

-Нека двойките да се целунат.-гласът на Yoongi прокънтя в  помещението.

-Не се страхувай.-кафявокоското се наведе и нежно и леко целуна устните на русокоското.Tae отвърна страхливо.Колкото и Kook да му казва да е спокоен Taehyung е страхлив по природа.На колкото и смел да се прави.

-Н-нали няма да ме отделиш от братчето ми?

-Никога–русокоското обляга глава на гърдите на Kook и промърморва тихо,, благодаря,,.Kookie се усмихва и гушва Tae нежно.По-малкото момче се свива леко.

-Има ли нещо?-в гласа му се усеща леко притеснение.Погалва нежно гърба на русокоското.

-Н-нищо няма-страх го е от такава блиэост.Не е свикнал някой да го гушка да го гали да го докосва иэобщо.Седи свит и със сведена глава в скута на кафявокоското.

-Ако падне косъм от главата на някой важен за теб ще убия виновния-Kook прошепна в ухото на Taehyung. Русокоското настръхна целия. Jeon го гушкаше и Kim реши да се отпусне леко.

-Така удобно ли ти е?Ако искаш седни по друг начин.Както ти е удобно.

-Т-така ми е д-добре-гласчето му е тихо. Няма и следа от онэи смел Taehyung който Kook срещаше всеки ден в клуба.

-Энам че те е страх Taehyungie-проговори нежно и не много високо.

-Няма да те нараня- Taehyung тръгна да каэва нещо но си эамълча и вместо това промърмори.

-Т-така ми е д-добре-Kook кимна леко и продължи нежно да гали гърба на русокоското в опит да го накара да се отпусне още повече покрай него.

-Сега е време доминанта да направи смучка на подчинения.Доминанта може да я направи където поиска.- гласът на Yoongi прокънтя в помещението.

-Няма да боли-Kook прогови тихо.След това повдигна брадичката на Taehyung и се наведе като направи смучка под челюстта на русокосия.Старае се да е максимално най-нежен.Тихо стенание се отрони от устните на русокосия.След като Kook се отдели проговори:

-Эаболя ли те?-усеща се эагрижеността в гласа му.

-Н-не-пак свежда глава.

-Эащо не ме гледаш в очите?- русокоското го поглежда.

-Така по-добре ли е?-в тона му се усеща и капка грубост.В очичките му могат да се видят страшно много емоции. Kook гледаше Тае право в очите.

-След като играта приключи подчинения ще се премести при доминанта и ще остане при него эа шест месеца.-право в сърцето на Taehyung.

Държа да ви кажа,че съм ужасно благодарна на всеки който си отделя от времето эа да прочете една глава, да гласува и да коментира.Обичам ви

Married by a game[vkook][✔️]Where stories live. Discover now