,,Време е эа сватбата ви.Действайте ако не искате проблеми"
Поредната эадача иэкочи предщ погледа на младия Кim,който оправяше чисто белия си костюм. Гледаше притеснено отражението си в огледалото.
Леко почукване по вратата раэсея момчето,което отдели съсредоточения си погледа от огледалото и го насочи към новодошния.
-Готов ли си Тaetae?-Chim влеэна и погледна момчето.Като отговор получи леко кимане,което доста го очуди.
-Какво има Тaetae?Притеснен ли си?-погледа на Chim веднага се промени в притеснен.
-П-просто аз...да притеснен съм.Страх ме е нещо да не се обърка.Страх ме е Кookie да не се откаже от всичко това.
-Успокой се Тaehyungie.Щом Кook стигна до тук без да се откаже и да те остави сам значи наистина го е грижа за теб.Сега се радвай на този момент Тae.
.................
След края на цялото празненство двамата младежи се насочиха към дома на Тae,който днес баща му,чичо му и братчето му бяха освободили само са него и Кook.
Кафявокоското шофираше спокойно по отдавна оттихналите улици.Кim се бе облегнал на прозореца и зяпаше светлините от уличните лампи.
-Мъник...днес разбрах за разговора ти с Chim.Съмняваш ли се в мен и лоялността ми спрямо теб?
-Не не Кookie...-дълбока въздишка се отрони от устните на синекоското-не знам онези какво могат да те накарат да свършиш и просто се притеснявам,защото не мога да те изгубя пак.Това е.-Кook хвана ръката на мъника си и нежно я погали.Наведе се и набързо целуна розовите подпухнали устни на Кim.
-Мъник дори всичко това да започна като игра и макар да искаха на ни оженят на игра бебе ние с теб се влюбихме истински един в друг.Каквото и да става сме заедно вече.Никой няма да ни попречи.Никой няма да ни раздели.
-Обещаваш ли?
-Обещавам....
Край
Дойде времето и за края на тази история...
Отне ми доста време да измисля финал,но реших ,че е време да спра да разтягам локуми по тази история...
Ще ми липсва много...
Но имам идея за продължение така че може да ми кажете искате ли такова или не.
Освен това е време за въпроси към героите...
Taehyung
Jungkook
Jinyoung
Jimin
Yoongi
Min Sung
Jinhong
Бащата на Тае
Кris(чичото на Тае)
Управляващите играта
Авторката
Отговорите ще бъдат в отделна глава,която ще кача на 20.04.Това е от мен засега.Обичкам ви и ви благодаря,че следяхте историята...
YOU ARE READING
Married by a game[vkook][✔️]
RomanceДа се преместиш в друго училище, което е в друг град, в друга страна, в друг контитент. Това вече е нещо трудно. Нови лица, изцяло непознати за теб, нови места. Точно това се случи и на Kim Taehyung. Заедно с братчето му се местят в Сеул, Южна Корея...