Part 51|197words

165 19 4
                                    

Телефона на кафявокоското се развъня събуждайки двамата младежи,които спяха спокойно под топлите,дебели завивки.Кook се протегна и затвори на търсещия го човек.Легна отново и погледа му се насочи към мъничето му,което го гледаше със сънливи,полуотворени очички.Смучките и следите от хапане се виждаха по цялото му вратле,прикривайки млечнобялата му нежна кожа.

-Боли ли те много мъник?

-Н-не не ме.Добре съм Кookie.-широка усмивка се появи върху устните на мъника.

-Много ли се измори вчера бебе?

-Не Кookie,Спокойно,чувствам се чудесно,тялото ми се чувства чудесно.-Кook се усмихна и нежно целуна челото на Таеhyung изправяйки се.Облече си едни боксерки и долнището на някаква пижама.Отиде до синекоското и набързо му обу боксерки и му сложи горнището на пижамата.Вдигна го и тръгна надолу.

-Къде отиваме Кookie?

-Отиваме да ядем.-още със слизането си двамата младежи бяха посрещнати от лошия поглед на Yoongi.

-Следващия път в който решите да се сдобрявате цели 3 часа ни кажете поне да отидем в мотел а не цяла вечер да ви слушаме.Не можах да се наспя от вас.

-Хайде стига мрънка Yoongiii.Остави ги.-Chim седна в скута на младежа,обкрачвайки го и нежно целуна устните му,след което отпусна лениво глава на рамото му.Това бе една прекрасно започната сутрин и за двете млади двойки...

Married by a game[vkook][✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora