Nazar'dan
Murat'ın siren seslerine karışan sesi geliyor kulağıma.
' Murat '
Ellerimi avuçlarının arasında aldı ve dudaklarına götürdü.
Murat ' Dayan güzelim dayan '
Dediklerinin çoğunu seçemesemde 'güzelim' dedi galiba, kalbimin hızla çarptığını hissediyorum.
Ölsem mezardan çıkarır bu his beni.
Gülümsedim ve elimi zar zor kaldırıp sakallarında gezdirdim.
Ağzımdan gelen kanla sağlık görevlileri hızlandı.
Saçlarımda gezdirdiği ellerini, ellerimi tutuşunu hissedemiyorum.
Onu bırakmak istemiyorum.
Murat'dan
Hastaneye yetiştiğimizde Nazar baygındı.
Doktor ' Durumu ne? '
Sağlık görevlisi ' Yolda gelirken kalbi durdu, şok uyguladık ama tekrar olabilir. '
Doktor ' Tamam acil ameliyathaneyi hazırlayın '
' Nazar sakın bırakma kendini '
Hemşire ' Beyfendi sakin olun, siz burda bekleyin ameliyat bitince sizi
bilgilendiricez 'Yazar'dan
Yol boyunca tuttuğu gözyaşlarını bıraktı Murat , küçük bir çocuk gibi bir köşeye diz çökmüş ağlıyordu.
Sonra aklına Nazar'ın taş köprüdeyken söyledikleri geldi 'Ağlama ağlarsan ölürüm'
Hemen gözyaşlarını sildi Murat, o sırada telefonu çalmaya başladı.Mustafa arıyordu, ruhsuzca açtı telefonu.
Mustafa ' Nerdesin sen ? Kaşla göz arasında kayboldun '
' Senin yüzünden '
Mustafa ' Ne? '
Telefonu kapatıp doğruldu , içindeki tüm kırgınlıklara evin yolunu tuttu.
Kaleli Konak
Yazar'danMurat'ın içeri girmesi ile herkes oturduğu yerden kalktı.
Asiye ' Hii? Bu üstün başın ne böyle '
Mustafa ' Ula ne oldu? Bir yerine birşey mi oldu? '
' oldu ya , canım acıyor. Sevdiğim kız can çekişiyor üstelik sorumlusu abim '
Nefes ' Nazar'a birşey mi oldu? '
' Vuruldu yenge. '
Asiye ' Hiiiii '
Mustafa ' Murat ben herşeyi senin için yaptım '
' Benim için birşey yapma abi! Sen bana yapabilecegin en kötü şeyi yaptın zaten ! O kurşun bana saplandı ! '
Tahir ' Murat abimin yaptığını biliyorum, ama oda haklı Karadeniz oğlum burası burda sevdaya yer yok, bak Nefesle bana , biz sadece sende aynı acıyı çekme istedik '
' Eğer ona birşey olursa hiçbirinizin yüzüne bakmam! '
Kapıya yöndeldi.
Nefes ' Beni de bekle. '
....
Murat'dan
Ameliyathane'nin kapısında oturmuş doktorun çıkmasını bekliyorduk.
Nefes ' Harap etme kendini bu kadar '
' Yenge onu kaybedemem , onsuz yaşayamam ben '
Yengem iç çekti ve elini omzuma koydu.
' Hep beni sevmediğini düşündüm,
her geçen gece aklım aklımı yedi hep dedim ki ' Beni benim onu sevdigim kadar sevmiyor ' ama şimdi bakıyorum, yenge benim sevdam da aşkım da onunkinin yaninda hiçmiş. Ben ona sürekli gel gidelim dedim, fütürsuzluk tan başka birşey yapmadım ama o ben yaşayayım diye gözleri önünde başkasına gidişimi izledi.
Onu yeterince sevemedim yenge.Nefes ' Murat sen Nazar'ı çok seviyorsun, oda bunu cok iyi biliyor üzülme artık '
Elimi onunkinin üstüne koydum
' Sağol yenge '
Doktorun çıkması ile ikimiz de ayaklandık.
Sizce Nazar'ı kim vurdu?
Ahmet bey Murat'ın Nazarla olan ilişiğini ne zaman ve nasıl öğrenecek?
Vedat yaşıyor mu?
Cemil olanları duyunca ne yapacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin | NazMur
Fanfic《Senin için senden geçtim. 》 《Senin için kendimden geçtim 》 Bir vazgeçiş hikayesi.