Şarkı ' Anıl Durmuş Unutamadım Adını . '
🔸️🔸️🔸️
' Ve sen geçersin içimden, bitmek bilmessin ' 🌿1 Ay Sonra
Kaleli Konak
1 Ay boyunca her gün taş köprüye gitti Murat. Yaptığı tek sey unutmaya çalışmaktı,
ama unutmak da istemiyordu, unutamıyordu da zaten. Unutucam diye kendini kandırsa bile her gün ayakları onu taş köprüye getiriyordu.Yine bir sabah eve geldir.
Mustafa ' Nerdeydin sen? '
' Hiç öyle ... '
Odasına doğru yöneldiğinde annesinin sesi ile durdu.
Saniye ' Yarın Akşama hazır ol, sana kız istemeye gideceğiz. '
Mustafa ' Ana sana yok dedim. '
' Tamam olur. '
Bu söz üzerine herkes ona baktı.
Asiye ' Ben şimdi anladım, Sen evlenmeyi kabul mu ettin ? '
' He yenge ettim. Yarın akşam gelsin istesinler .... Ayy yani isteyelim '
Arkasını dönüp odasına gitti arkasından Nefes geldi.
Nefes ' Murat yengem sen iyi misin? Az önce başka bir kız ile evlenmeyi kabul ettin. '
' Ben ne yaptığımı biliyorum yenge , hayatıma devam ediyorum. '
Nefes ' Hayır sen başka bir kızı severken, aynı zamanda başka biri ile evlenmeyi düşünüyorsun. Yazık değil mi o kıza?
Yada Nazar'a. '' Inan Nazar'ın çok umrunda olmaz. '
Nefes ' Murat bak ona her ne kadar kızgın olsan da o Vedat'ın evinde, biliyorum senin de için içini yiyor '
' Yemiyor! Umrunda değil. Ayrıca o Vedat Cemil amcanın korkusundan bir bok yapamaz sen merak etme '
Nefes ' Vedat'dan bahsediyoruz allah aşkına? '
Nefes'in bu sözü üzerine , içine kurt düşmüştü Murat'ın.
Tüm onuruna, gururuna rağmen aradı onu.
Sayer Villası
Nazar'dan
1 aydır bu karanlık odadayım,
Herşey çok karanlık, çok korkuyorum.Arada korumalar yemek getiriyor.
Yardım istiyorum ama hiçbiri yardım etmiyor.
Vedat bazen beni telefonda annemler ile konuşturuyor, iyi olduğumu söylüyorum ama iyi değilim.
Her akşam dayak yiyorum,
Bana vururken hep Tahir ve Nefese kuracağı oyunları yada başarısız oldugu oyunları anlatıyor, her seferinde daha hızlı vuruyor.
Çok korkuyorum ama o bana vururken hep aklıma tek o geliyor.Onu kaybettim, benden nefret etmesinden çok korkuyorum.
Icerden gelen ayak seslerini duydum.
Bugün erken gelmişti.Vedat ' Karıcım Muracıgın arıyor. Konuşmak ister misin? Istersin istersin... '
Telefonu bana yaklaştırırken
Vedat ' Hadi ona kocan ile ne kadar mutlu olduğunu anlat. '
Murat ' Alo Nazar orda mısın '
' bur... Ne var? '
Murat ' Ben sadece... '
' Sen sadece ne? Ben sana beni arama demedimi mi? '
Murat ' Sadece o Vedat sana birşey yaptı mı diye merak ettim, evet ettim çünkü hala....
Ama sen hala böyle konuşuyorsun ya demek ki bir şey olmamış 'Seviyorum demedi.
Seni hala seviyorum demedi.' Vedat benim kocam bana hiçbirşey yapmadı! Sen kendi işine bak . '
Telefonu kulağımdan cekip kapattı.
Vedat ' Aferin karıcım. Ödül olarak bu akşam biraz daha yavaş vurucam, söz veremiyorum tabi. Şimdi işlerim var gelince görüşürüz. '
Murat'dan
' Yenge biliyor musun cok doğru bir karar vermişim. Hatta işi fazla uzatmayalım yarın değil bu akşam gidelim istemeye. '
Iceri gidip bunu bizimkilere söyledim.
Herkes başta şaşırsada sonra çok sevindi.
Birtek Berrak ve Nefes yengem bana anlamsız gözler ile bakıyordu.Çünkü içimdeki acıları görebilenler sadece onlardı.
Sahi nasıl olucaktı?
Ben Ondan başkası ile olamam ki
Başkasına dokunamam ki ...Yeni Karakterler ;
Esma ;
Ahmet:
Nazar Murat'ın kız isteme gittiğini duyunca ne tepki verecek?
Yeni karakterler ikilinik zaten zor olan aşkını daha nasıl zorlaştıracak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senin İçin | NazMur
Fanfiction《Senin için senden geçtim. 》 《Senin için kendimden geçtim 》 Bir vazgeçiş hikayesi.