B ; | 36 Kalbi başkası için mi atıyor?

312 29 16
                                    

Yazar'dan
-SÜRMENE-

Yol boyu oğlunu kucağından indirmemişti Nazar,arada gözlerinden yaşlar süzülüyordu, bunu gören Umut her seferinde annesinin gözyaşlarını siliyordu.

Kaleli Konağa geldiklerinde Umut kafasını annesinin koynuna gömmüş, baş parmağı ağzında uyuyordu. Orda uyumayı çok severdi, birde annesinin saçları ile oynamayı.

Nazar'dan

Araba durduğunda fısıldadım.

Nazar ' Selim seni de buraya kadar sürükledik,kusura bakma '

Ayşe Teyze ' Ne kusuru, araba kullanacak durumda değildin kızım. '

Size Selim ve Ayşe Teyze'den bahsetmedim.
Murat öldükten 2 hafta sonraya yakın Ayşe teyze bizim hastaneye yatmıştı, içimi ısıtan sözleri, güzel öğütleri iyileşmeye yardımcı olmuştu bile, Selim de onun oğlu, doktor.

Istanbul'a gitmeden önce beni sevdiği söyledi, ama ben onu reddettim.

Çünkü kalbimde ondan başkasına yer yok, ama o çoktan açmış kalbini okyanuslara.

Atmıyor diye gecelerde ağladığım kalbi başkaları için atıyormuş meğer.

Nazar ' Sağolun. '

Ayşe Teyze ' Ee biz gidelim,sizin ailecek halledeceginiz işler vardır '

Araba ile uzaklaştıklarında kucağımda Umutla eve yöneldim.

Şimdi ne diycem bu insanlara?
Oğlunuz, kardeşiniz hepimizi kandırmış, biz onu öldü sanırken o Esma ile gönül eğiliyormuş mu diyeceğim?

Hay ben böyle kaderin...

...

Mustafa ' Kızım sen ne diyisın? '

Nazar ' Duydunuz işte Mustafa abi, Murat ölmemiş.'

Nefes ' E bunca zaman Esma ile ne işi varmış? '

' Onu gelince kendisine sorarsınız artık. '

Oturduğum sandalyeden kalktıgımda Saniye Teyze kolumu tuttu.

Saniye ' Nereye? '

' Artık burda olmam saçma. Umut'u da alıp babamlara gidicem. '

Saniye ' Saçma felan değil. Sen benim torunumun annesisin, kızımsın. '

Tahir ' Anam haklı. Hem şimdi Cemil amcaya gidersen işler sarpa sarar. '

Tahir abi de haklıydı.
Babamla daha yeni yeni ısınmaya başlamışlardı, şimdi ona gidersem Tahir abiler suçlu olur.

Saniye ' Hem benim karnı burnunda karısını bırakıp elin kızıyla İstanbullara kaçan oğlum yok. '

Kapı çaldı.

' Ben bakarım. '

Kapıyı açmam ile şok oldum.

...

Ne oldu? Kim geldi?

Vote vermeyi unutmayın lütfen.
Ben de mi vote sınırı koyayım 🤷‍♀️
Hiç tarzım değil...


Senin İçin | NazMur Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin