|10.|

22 3 1
                                    

Běžím, sotva popadám dech. Tohle je hodně zlý. Je při vzpomínce, na tu poslední scénu, kdy jsem mu jen neodpovídala na zprávy, mě rozbolí hlava.

Když v dálce spatřím náš dům, část mě se zaraduje, protože už dál nebudu muset snášet to horko, spalující slunce a teplý vzduch, kterého se bezmocně nadechuji v pravidelném tempu.

Po příjezdové cestě už jen kráčím a snažím se vydýchat. Opatrně zasunu klíč do zámku a otevřu. Hned za nimi mne čeká nasupený přítel s překříženýma rukama a s obočím připomínající jednu úzkou linku.

,, Kdes byla?" Vyplivne a já zazmatkuju.

,, Já..." Začnu, ale Cal mě přeruší.

,, Víš, jak jsem se sakra bál? Harry říkal, že jsi prostě utekla. Zničehonic a bez jediného slova!"

Cože? Ten zmetek!

~~~

Harryho drsné prsty přejížděli po kořenu jeho nosu. Mračil se, protože ho už dál nebavily vzdechy a různé výkřiky rozkoše ozývající se z vedlejší místnosti.

Nemohl se soustředit. Už čtvrt hodiny se snažil o odeslání zprávy pro Julii. Jediné co ale zatím vytvořil, byl pozdrav. V hlavě mu vířilo několik nápadů, ale každý se zdál po jeho napsání být neuvěřitelně chabý.

Číslo získal až příliš jednoduše. Její přítel Noah...nebo to byl Jacob?...tak či tak je opravdu naivní. No ale tím líp pro něj.

,, Oh bože!" Ozval se odvedle ženský písklavý hlas. Hm, tak ten ti nepomůže.

Naštvaně odhodil od sebe telefon a zatahal si za dlouhé vlasy. Pomyslel si, že by se měl nechat zase jednou ostříhat. Ale na to bude ještě dost času. Teď se musí plně věnovat jeho plánu!

V tom zarachotili klíče a Harry spatřil smějícího blonďáka s rukama plnými jídla. Hned za ním vešel Zayn se stejným množstvím potravin v náručí.

,, Čau kámo! Kde je Lo..."

,,Louisi! Ano, přesně tam!" Přerušila Niallovu otázku další vlna vzdechů.

Zayn jen pokroutil hlavou a odnášel věci do kuchyně.

,,To je tady jako celou dobu posloucháš, jo?"
Ukazoval Niall na dveře, za kterými se vrzání postele dalo připodobnit k úpornému leštění oken.

Harry znechuceně přikývl a Niall se zašklebil. Zayn zatím přinesl nějaké jídlo do obýváku a pohodil ho na stůl.

,, Jídloooo!" Zavyl nadšeně Niall a usadil se vedle Harryho na gauč. Černovlásek si sedl na křeslo vedle a hmátl po hamburgrovi do kterého se následně hladově zakousl. Niall se natahoval už pro druhý, když v tom se bytem opět rozezněl hlasitý vzdech.

,,Kurva, Melisso!" Tentokrát to byl Louis.
Niall se zastavil v pohybu a jen tak tak se držel od smíchu. Harry to však už přestal nadále tolerovat a rozešel se k tomu ďábelskýmu pokoji.

,,Tak hele vy dva. Není vám kurva sedmdesát, abyste se museli nahlas pořád ujišťovat, že se vám to líbí. Nás to nezajímá. Takže pokud si tam chcete dál vyšukávat mozky, tak prosím. Ale buďte u toho doprdele zticha!"Zařval na ně a najednou byl v celém bytě neuvěřitelný klid, který prolomil až Niallův záchvat smíchu.

Harry se usadil zpět na gauč a frustrovaně si prohrábl opět své vlasy. Ještě pár minut trvalo, než se otevřely dveře a z nich vystoupil naštvaný Louis bez trička. Za ním se krčila drobná černovláska s červenými tvářemi. Hodnou chvíli nikdo nic neříkal. Ani když se Louis posadil na protější křeslo a Melissu si dal na klín. Celou dobu však propaloval Harryho pohledem.

První krok tedy udělal Niall a natáhl ruku k černovlásce.

,,Čau, já jsem Niall. A ty jsi asi Melissa." Dívka kývla a její tváře nabraly pokud možno ještě tmavší odstín červené.

Po blonďákovi pohostinosti se Melissa rozmluvila.... až moc rozmluvila. Vážně! Ani plná pusa jí nazabránila ve vyprávění o příhodě jejího strýčka Toma z třetího kolene na Vánoce.

Harry jí po dvou minutách přestal zcela vnímat, a i přes stálý upřený pohled Louise na jeho osobu, si vzal zpět telefon a znovu se pokoušel o napsání zprávy. Malým nedopatřením ale odeslal jen pozdrav. Na jednu stranu byl rád, že neodeslal nic horšího, ale na stranu druhou si nadával do idiotů, protože poslání ahoj s andělským smajlíkem je více než ubohost.

Odpověď mu přišla téměř okamžitě.

Kdo jsi?

Jak typické.

Me: Tady Harry.

Odkud máš sakra moje číslo?

Hmm...zajímavá otázka. Mám jí to říct?

///////////////////////////////////////////////////
Ahojte, lidičky. Po dlouhé době just me again. Doufám, že jsem moc nezklamala.
Když tak prosím napište nějaký hezký komentář. Loučím se.

Luv ya all!
-AnDy

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 25, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

In my dream? {Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat