|Prolog|

46 4 0
                                    

Ahoj , jmenuji se Julia , samozřejmě se nikdo neobtěžuje mi říkat celým jménem, takže jsem prostě Jul. Jul Lettins.

Teď něco málo o mně. Studuji již 3 rokem na střední škole , obor sociální pedagog. To je ovšem teď všechno jedno , protože jsou prázdniny a ty trávím doma , jen se svým přítelem Calumem. Je to moje už delší známost takže s tím , že spolu travíme čas sami v celém domě, nemají rodiče sebemenší problém.

Jsem jedináček. A pokud vím, vždycky jsem byla a vždycky budu. I když rodiče nejsou tak staří a jako každý rok , tak i teď odjíždějí na měsíční pobyt v lázních v San Franciscu , myslím si , že po dalším přírustku do rodiny opravdu netouží.

Ještě jednu věc vám o mých rodičích musím povědět , možná vás to nezajímá , ale v mém životě to bohužel hraje důležitou roli.
Můj táta pracuje u policie. Je tam sice jen 2 roky , ale už se pokládá za profesionála a dává Calumovi myslím až nezdravě často na vědomí , že jestli mi nějakým způsobem ublíží , tak si ho najde a z vězení už prý nikdy nevyleze. Když mu to řekl poprvé (samozřejmě to bylo , když jsem ho přišla poprvé své rodině představit) , byl z toho Cal trochu vyvedený z míry , ostatně stejně jako já a mamka.

Mamka. Upjatejšího suchara snad neznám. Vlasy vždy upravené , perfektně sedící oblečení , které většinou obsahovalo : sukně těsně nad kolena , halenka , a přes to obvykle nějaký kabátek , boty na diskrétním podpatku , a to všechno sladěné do neutrálních barev.
Občas se tento "model" dozdobí šperky a obyčejně i decentní broží. Pracuje jako ředitelka letecké společnosti v Londýně. Samozřejmě jako skoro každá matka si i ta moje mě chce předělat k obrazu svému , takže tohle by měla být má budoucnost.....tak to ani omylem!

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Hi guys 😎
Vím, velmi krátké , ale je to jen úvod, v budoucnu plánuju ty kapitoly opravdu roztáhnout. Jen teď jsem musela udělat takový ten úvod .
Je to můj první příběh, tak mě prosím nesuďte moc přísně. Příště bude lepší.

Btw. Budu moc ráda za jakýkoliv dotaz , komentář , prostě cokoli.
Jo a sorry za chyby...

-Andy😉

In my dream? {Harry Styles}Kde žijí příběhy. Začni objevovat