Part 10:All's well that Ends well!

504 61 13
                                    

Ranvir-Riya khudhko blame karke kuch nahi hoga,Just calm down aur mujhe bolo woh gaadi number,ya kuch bhi details yaad hai tumhe..

Riya-White Colour Van tha,Ghadi no I dint make a note,tension mey..

Ranvir- Okk!Avni ke paas uska phone thana..

Riya-Haan!!

"Fine one sec give me her number.."

He dialled a number..

Ranvir-Amar listen!Dont speak in between just listen,It very serious..
Ill ping u a number Just track it and send me the current location..

Riya looked at him clueless..

Ranvir-Dont worry we'll find her soon,Mere hote hue main tum mey se mai kisiko kuch nahi hone dunga,chahe mujhe apni jaan kyun naa dhaav pe lagana pade..

They drove to the tracked location..

The area was a like a dense forest..

Riya- This is their van which I saw..

Ranvir-Okk!U just stay here they might be near by I ll check it nd get her safe, until I come back just dont move from here..

Riya-No!Thats not possible,I ll also cum..

Ranvir-why?If any emergency,just call me give me signal or call me Ill cum immediately..

Riya(in her mind)-Im not really worried for me avni was right about you,tumhe shayad maine hi galat samja,bina matlab ke tum apni life risk karke mere saath yahan aaye joh bhi bura maine kiya aur kaha tumhare baare mey sab bhoolkar,toh tumhe akele thodi jaane doongi..

Riya-Tum kya pata bhaag jao I dont trust u mujhe hi apni best friend ko bachana hoga,woh problem mey bhi toh meri wajah se passi hai..

Ranvir- Fine!But just be there with me and just follow me.

They walk inside the jungle,as it was dark riya was scared as she heard some strange voices or roars..

She said in a chocking voice"Hum usse bachalenge naa,dekho mere paas sirf ek hi bestfriend hai aur woh mujhe wapas chahiye..."

Ranvir turned and sensed seeing her that she was very scared..

Ranvir- Dont worry hum usse bacha lenge..
Ah! Tum mera haath pakad sakti ho,agar tumhe..

Riya-Tum kya sochte ho ladkiyan weak hoti hai,mujhe koi darr nahi lagta..

Ranvir- Why these arguments everytime?Cool down a bit and show some mercy..

She hears a roar nd falls over him and hugs him in jiffy..

His heart beats raise as she was holding him..

He looked at her eyes closed and her fingers crushing his shirt harder..she looked so innocent that moment..
Ishq hua plays..🎶

Heart Held In Captive❤️(Completed✔️)Where stories live. Discover now