Ufak Tefek Cinayetler FİNAL | Bir Dizi En Fazla Nasıl Mahvedilir?

1.4K 91 101
                                    

Ouu uzun zaman oldu.

Benden farklı bir dizi yeni bölümü bekliyorduysanız (bu nası kelime ya) hayallerinizi yıktığım için özür dilerim. Ama yeni bir dizi için hiç boş vaktim olmadı.

Utc'yi 10-15 bölümdür sadece fragmanlardan takip ediyordum. Final benim beklediğim bir şeydi bu yüzden hiç şaşırmadım. Ama üzüldüm.

Finali tam olarak izleyemedim, Çünkü bende "izlediğimdizilerinfinalinikaçırıncatekrarizleyememeofobisi" var. işte youtube'dan baktım, özetleyen sitelere falan baktım. Sonra gaza gelip finali izlemeye çalıştım ama 26. dakikasında sıkılıp kapattım ama her neyse konuyu az buçuk kaptım zaten.

Finali beğenmedim. Hiççç beğenmedim. Böyle bir son beklemiyordum. Unutulup giden bir sürü olay vardı.

Cinayetlerin üzeri kapatıldı. Çoğu olayın üzeri kapatıldı. Mesela bir flashback'de Merve İle Pelo halıda bir şeyi siliyorlardı? Neydi o?

Ve Edip'i iten kimdi? Arzu kafasına vurdu ileri doğru yalpalandı, biriside itince düştü. Kesinlikle öyle bir sahne vardı. İten de Merveydi. Ama sahneyi göstermediler.

Şebnem Dakdağ'ı da Oya öldürsün diye soktukları çok belliydi. Görür görmez anlamıştım. Ama bu sezonun başlarında ilk bölümlerde dava da emlakçı kız ile oya arasında garip bir şey vardı. Ama cinayetle ilgili hiç bir alakası yok. Uzaktan yakından yok ya.

Ayrıca Oya'nın mal olduğunu söylemiş miydim? Burcu kadar olamadın Oyacık. Ben yaptım nedir ya. Mal Mall!! Bir de böyle anlatıyor yok oyun vardı yok kumda oynuyorduk bende bişi sanmıştım kız savcıya bildiğin hayat hikayesini Merveyi falan anlatmış.

Burcu demişken, Onun Arzuyu öldürmesine şaşırmadım. Ama asıl öldürenin Oya olması gerekiyordu. Bu şekilde bağlasaydılar daha iyi olurdu. Son bölümün en sevdiğim, hoşuma giden oyuncusu da Burcu karakterini canlandıran Duygu Sarışın oldu. Niyeyse son bölüm sevdim plates topunu. Yalnız Bi türlü evlenemedi kız asdf. Taylan'a yangın söndürücüyü fırlatıp "Evlenecem benn!!" diye bağırması baya iyiydi. 1 saat falan ona güldüm.

En mutlu olduğun çift Taytay ve Peloydu. Ayrılmamalarına sevindim. En güzel sahneler ise onların olduğu duygusal sahnelerdi. Tekrar tekrar izledim. Bir birlerine sadık olan tek çift onlardı. Çok özleyeceğim.

Bazıları Emreye üzülmüş ama ben gram üzülmedim. hiç sevemedim o karakteri. Çok boş karakterdi Merve yokken yerini doldursun olay yapsın diye vardı sanki. Hiç bi etkisi olmadı. Taytayımı üzdü o şrfsz.

Sanırım en çok özlediğim karakter Taylan olacak. Çok orijinal bir karakterdi.

"Neey deniz anası mı vaağr?? Çoğk korkarım! Çoğk korkağrım!!"

Çok doğal ve içtendi. Dizinin en güzel detayıydı bence. Gençliğini sevmesemde Fırat Aktuğ en sevdiğim oyuncular arasında oldu. Fakat saksıyı iten kişinin o olacağını hiç tahmin edememiştim. Ama mantıklıydı. Hatta finaldeki en mantıklı olaydı. Kerimin Taylanı denize itmesine de 20 dk falan gülmüştüm off çok özlicem.

Bu arada Kerim ve Merve hiç yakışmamışlar. Askerlik arkadaş gibi duruyorlar. Kerim kolunu mervenin omuzuna atıp "Devreeğm nassın" diyecek gibi duruyor yanında. Suratında "Ulan acaba hata mı yaptık" gibi bi ifade var asdfg. Merve Sağlamı'da beğenmedim. Olmamış gibi.

Bir anda değişen karakterleri sevmem. Neymiş gerçek aşkı bulmuş değişmiş falan. Merveyi iyilik perisi yaptılar başımıza ya. ilk bölümlerde kuşlar için tuzak kuran Merve'nin bir anda kuş yuvası falan yapması güzel bir detaydı ama bu detayın tersini ben Oya da bekliyordum. Oyanın yaşadıklarına dayanamayıp şeytana dönüştüğünde eskiden ekmek astığı kuşlara tuzak kurmasını falan bekliyordum. Yani intikam almak isteyen küllerinden tekrar doğan fettan bir Oya hep içimde ukte kalacak.

Oya ve Serhan'ın düğünü çok saçmaydı. Böyle olmamalıydı ya. Ama ben hiç böyle hayal etmemiştim. bu, bu ne amk?

Adamın, metresi ile düğününe eski karısı, eski sevgilisi olan yeni kocası ile geliyor, hatta dans ediyor. Süper SDHADKASFDHAS

Ben mutlu bir aile tablosu değil dağılmış bir aile tablosu görmek istiyordum. karmaşa istiyordum cinayet istiyordum herkes ölsün istiyordum KAN İSTİYORDUM KESİK BAŞLAR İSTİYORDUM ENTRİKALAR BIÇAKLAR DANS ETSİN SİLAHLAR TANGO YAPSIN İSTİYORDUM!!

Çok mu şey istiyordum?

Bi iki kova kırmızı boya alacaktınız o kadar ya! Çok mu zordu?

Senaryo mahvedildi. 3 yaşındaki bebe daha iyi yürütürdü. Böyle batırmak olamaz. Böyle rezillik olamaz. Senaristin utancından sokağa çıkamaması lazım. Bak hala elim ayağım titriyor.

Nası bu kadar kötü olabilir ya? holüvud dizilerine taş çıkaran bi dizi olacakken cennet mahallesine nasıl dönebilir bu dizi? Of. Türkler dizi yapmasın. Yok mu şöyle Adam akıllı yabancı bi şirket mirket. Oraya yönlendirelim bizimkileri? Olmaz mı? Hı?

Çok özleyeceğim seni Utc. Çok.

"Korkunun ipliği kalpte dikiş tutar mı?
Küçücük yalanlar dev aşkları yutar mı?
Şu tarihi her zaman kötüler yazarlar,
Bak kahramanlarla dolu adsız mezarlar."

"Gerçek gülüşler tek taşa satılır mı?
Zümrüt dolu taçlar şefkatle sarılır mı?
Zalimler tahtlarından tek bir sözle düşerler,
En sinsi silahlar mutfakta pişerler."

"Bir kuş yuvasında ya da bir masumun ah sesinde,
Saklanır en günahkar en utanmaz ihanetler,
Her yaralı ruhun metruk arka bahçesinde,
İşlenir her gün böyle ufak tefek cinayetler. "

Son zamanlarda hiç bir dizi izlemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Son zamanlarda hiç bir dizi izlemiyorum. Sadece Kızım'a bakıyorum o da Buğra'm için. Yoksa o da 1 kaç bölümdür kötü ilerliyor. Yine senarist hatası -,- Fragmanları da çok kötü yapıyorlar. En büyük dizi hatası bu. iyi reklam yapmazsan kimse izlemez. Sosyal medya çok kötü kullanılıyor dizi tag bile vermiyorlar. Bölüm sahneleri youtube'da verilmiyor. OOOĞĞĞĞFF Sinirlerim çok kötü. Yeni dizi ybsi çok sonra gelebilir. Şu sıralar çok karışığım. Bir şeyleri toplamam lazım. iyi günler.

Yerli Dizi Eleştirisi FalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin