Kardeş Çocukları | Ooo Entrika Alırım Bi Dal

1.4K 88 95
                                    

Biliyorum çok boşladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Biliyorum çok boşladım. Neden boşladığımı merak eden olmadığı için de açıklama da yapmayacağım. 

Uzun zamandır tv seyredemiyorum. Çok eleştirilecek diziler olabilir, ama Buğra'nın oynadığı diziyi bile izleyemiyorum sıkışıklıktan. Ne var ne yok bilmiyorum. Bu yüzden en bildiğimden başlamak istiyorum.

Konumuz Kardeş Çocukları. Henüz çiçeği burnunda taptaze bir dizi. 

Oyuncuları: Mehmet Aslantuğ, Ayça Bingöl, Nur Fettahoğlu, Furkan Andıç, Afra Saraçoğlu, Murat Daltaban, Alara Turan, Nilay Erdönmez ve birkaç isim daha.

Oyuncular hakkında konuşacak olursak, yalan olmasın Afra Saraçoğlu'nu accuk itici buluyorum. Neden bilmiyorum sanki Hande Erçelde hissettiğim irrite ediciliğin daha fazlası var bu kadında. Sanırım benimle alakalı. Ama oyunculuğu Hande ile kıyaslanamaz, gayet iyi. 

Nur Fettahoğlu'nu da çok severim. O'nu yeni bir projede görmeyi çok beklemiştim. Ama kötü rolü o'na bir türlü yakıştıramıyorum. Böyle iyilik perisi bir suratı, ses tonu var. Kötü olacağım derken çok donuk donuk bakıyor. Mehmet Aslantuğ zaten efsane.

Konusu: İnanılmaz karışık. O bunun çocuğu, o bundan kaçmış, o gelmiş gitmiş derken bi bakıyosun Nur Fettahoğlunun kayınçosu sensin. Omen tonrım. Ama elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım. Spoiler olabilir. Şimdi iki tane kardeş var. Ümmü(kötüyılantıss) ile Ümran(salakamaiyi). Bunların ikisi de Yıldırım diye bi doktora aşıkmış gençken. Ümmü'nün bu doktordan bi çocuğu oluyor. Ama Ümmü'nün gözü yükseklerde. Napim ben doktor maaşını deyip bebeğini kardeşi Ümran'a veriyor. Tabi Ümranın gözleri yaşlı. Sevdiği adam ve kardeşinden olan çocuğa bakıyor yıllarca. Ümmü de bebeği verir vermez ismini Umay olarak değiştiriyor ve sosyeteden bir adamla evlenip başka bir kız çocuğu oluyor. Bu kız da astımlı canı sıkıldıkça sıkıyor fıs fıs diye bu detayı niye verdim bilmiyorum. Sonra bir de Ümran'ın kocası var.  O adam da Ümranı seviyor ama Ümmü'nün çocuğunu kıskanıyor işte Ümran seni sevdi beni sevmedi diye. Bu arada Ümmü'nün Ümrana vediği kızın adı Hayat. Sosyeteden çocuğunun adı Hayal. Nası ama? Hayaller Hayatlar falan sdadsaf neyse. İşte Ümran'ın kocası deliriyor anne kıza saldırıyor. Ümran da Kocasını yaralıyor ve yaralamadan 1 sene yatıyor. O bir sene içinde de Bu şerefsiz adam Hayat'ı bir sene kömürlüğe kapatıyor. Sonra bu kız bi şekilde kurtuluyor tabi çok kötü halde. Bütün dünya konuşmaya başlıyor falan. Bu haber Umay'a da ulaşıyor. Ve Umayın kocası ve astımlı kızı, Umay'ın yeğeni diye Hayat'ı yanlarına alıyor, ve konu böyle ilerliyor.  Parmaklarımı hareket ettiremiyorum.

Eğer tutarsa 2019'daki entrika eksikliğini dolduracaktır. 

Hikaye bence vasat. Hatta vasat olmasın diye çok uğraşmış vasatlardan. O bunun çocuğu olsun bu buna girsin. Bu bele bele olsun gibi. Klasik türk entarik dizisi işte. Konu çıksın diye her bok olabilir. Yine kuzişkolar arasında aşk üçgeni olacak. Hayat'ın gözü de anası gibi yükseklerde olduğu için köyü terk edecek falan filan. Ben türk senaristlerini tanıyosam bu diziyi yürütücez diye boka çeviriler. Bu yüzden izlenmez. Gizli gizli izlenir.  Eğer beni şaşırtır. Ve iyi çevirirlerse ağzıma çorap sokarım. 

Dizinin jenerik müziği çok başarılı. Ben ilk müziğini duyup izlemiştim.

O bir sene kömürlükte kalma sahnelerine gelirsek. Çok başarılıydı. Hele sahnelerin altında çıkan, bilgilendirme yazısı diziye kanımı ısıttı. Sahnelerde dişlerinden tut her detayı çok iyiydi. İnsana her şeyi hissettiriyordu. Tabi birkaç mantık hatası vardı ama onlara değinmeme gerek yok.

Ha ben izler miyim? Belki. Ben aslında böyle malikaneli entarikli dayaklı dizileri izlemem. Sadece bir kaç sahnesi dikkatimi çekmişti. 

Kitabı nasıl yazdığımı unuttum ana skm. Toparlayamıyom elimde kaldı.

Öyle çok konuşulacak bir dizi değil. Tutarsa tutar. Tutmaz ise zaten tutmamıştır.

Tanım: 

Bol entrikalı yeni nesil olamamış aşkı memnu. Puan üzerinden anlatılırsa 4/10. Gizli gizli izlenilenlerden.

En son kafamı toparlayamıyorum dememin üzerinde 2-3 ay geçti. Hala tam olarak toparlayabilmiş değilim ama elimden geleni yapıyorum. Bölüm size yetersiz geldiyse affola. 

Bir sonraki bölüm büyük ihtimalle Bir Zamanlar Çukurova olacak. (Her ne kadar diziyi izlemesemde uydurcam bişiler) Beklemede kalın. (Yada en fazla 6382346 sene sonra yb atacağım için o sürede diziyi de izlerim)

Yerli Dizi Eleştirisi FalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin