Έκλεισα νευρικά το ξυπνητήρι και σηκώθηκα αναστατομενη και πλησίασα την ντουλάπα μου.
Άρπαξα ένα μαύρο φούτερ και το σκισμένο μου τζιν.
Έπειτα μπήκα στο μπανιο και έκανα τα απαρετητα.
Χτένισα τα κατσαρά μαλλιά μου και ένας θάμνος εμφανίστηκε πάνω στο κεφάλι μου.
Αλλά δεν με ανησυχεί αυτό, γιατί ξέρω μετά από την υγρασία θα γίνουν κατσαρά.
"Alice! Ήρθε ο Liam!" Είπε η μητερα μου και κατέβηκα σφαίρα κάτω.
"Ερχομαιιιι" Είπα καθώς έπεφτα στο κενό.
Απροσεξία Θεέ μου!
"Alice κοριτσι μου είσαι εντάξει?!" Είπε και η μητέρα μου πλησίασε.
Άκουσα ένα χτυπο από την πόρτα και σηκώθηκα να ανοίξω.
Έστρωσα καλύτερα τα ρούχα μου και άνοιξα την πόρτα.
Όταν άνοιξα την πόρτα αντίκρισα έναν Liam να χαμογελάει.
"Τρελέ! Τι κανείς?!" Φώναξα και τον αγκάλιασα.
"Καλά είμαι ομορφούλα εσυ;" Είπε και με έσφιξε περισσότερο στην αγκαλια του.
Κούνησα το κεφάλι κάνοντας του νόημα ότι "Όλα καλά"
"Πάμε;" Ρώτησε και με έπιασε από το μπράτσο. *Απαλα*
Καθώς περπατούσαμε για το σχολείο αρχίσαμε να μιλάμε για το τι μας συνέβη το καλοκαίρι.
"Και για πες. Πως τα πέρασες;" Ρώτησα εγώ και ανακάτεψε λίγο τα κάστανα μαλλιά του.
"Εμμ πήγα με τους δικούς μου διακοπές..αυτό μόνο." Είπε και μου χαμογελασε.
"Εσυ;" Είπε και με κοίταζε με ανυπομονησία.
"Εγώ...βγήκα με κάποιον αυτό το καλοκαίρι αλλά δεν συνεχίστηκε για πολύ, πήγα διακοπές με τους γονείς μου και πήρα και ένα κουτάβι!" Είπα και χαμογέλασα.
"Παίζει καμία κοπελίτσα;" Είπα με πονηρό βλέμμα.
"Όχι αφού είμαι άσχημος."
Όταν το άκουσα αυτό μπήκα μπροστά του και του κάνω νόημα να σταματήσει.
"ΚΑΛΑ ΡΕ ΕΙΣΑΙ ΧΑΖΟΣ?! ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΥΝΤΛΣ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ!" Φώναξα μέσα στην μούρη του κάνοντας τον να γελάσει.
{•••}
"Αλήθεια πήρες κουτάβι;" Ρώτησε καθώς κατευθυνομασταν προς την σχολική είσοδο.
"Ναι με άφησαν οι δικοί μου. Επιτέλους τζιζους τους παρακαλούσα τόσους μήνες."
Συζητούσαμε για διαφορά ζητήματα που μας απασχολούσαν αυτό το καλοκαίρι μέχρι που μας έκοψε το κουδούνι.
"Καλή χρόνια σε όλους παιδιά! Φέτος θα υποδεχτούμε παιδιά από το γυμνάσιο και επίσης ήρθε ένας νέος μαθητής της δευτέρας λυκείου ο Leo Walker!" Είπε και ένα αγόρι έκανε την εμφάνιση του.
Ήταν μαυρομαλλης με πολύ περίεργα μάτια που δεν μπορουσα να διακρίνω καθαρά, είχε μερικές φακίδες στα μάγουλα του.
Όταν το κοίταξα πιο αδιάκριτα μου χαμογελασε κάπως σατανικά και απομάκρυνα το βλέμμα μου από πάνω του.
Ένιωσε να με τραβάει το χέρι του Liam πιο κοντά του και να με αγκαλιάζει.
"Μακριά από αυτόν Alice..." Είπε και μου μίλησε τόσο σοβαρά για πρώτη φορά στην ζωή του.
~•~•~•~••~•~•~••~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•
Χελοο
Επέστρεψα!
Τι κάνετε ρε χαμένες ψυχές!
Βασικά εγώ χάθηκα αλλά τέλος πάντων...
Σας άρεσε;
Εμένα μου άρεσε...
Τέλος πάντων ψηφίστε την ιστορία μου αν σας άρεσε η επιστροφή!
Και θα τα πουμε στο επόμενο!
Kisses 😘 by Rihanna
BẠN ĐANG ĐỌC
Δύο Φίλοι
Phiêu lưuΕίχα νιώσει την ανάσα μου να βαραινει και τα χείλια μου να ξεραίνονται και έτσι πήρα το θάρρος να γλύψω τα χείλι μου. "Με ανάβει αυτό το ξέρεις έτσι;" Είπε και με κόλλησε στις κερκίδες πιο πολύ. Αα ώστε έτσι Liam εε; "Και δεν θα κανείς κάτι για αυτό...