x Κεφάλαιο 4ο x

43 1 0
                                    

Στο προηγούμενο

"Άρα έχετε σχέση;" Ρώτησα και μπαίναμε στην τάξη.

"Ναι..." Είπε και έκλεισε απότομα η πόρτα πίσω μας.

~•~•~•~••~•~•~••~•~•~•~•~•~•~••~•~•~•~•

Καθήσαμε στις θέσεις μας όπως συνήθως και καθώς μιλούσα με τον Liam (με χαρτάκια φυσικά) έρχεται στην πλευρά μου ένα καινούργιο χαρτί.

Ο Liam και εγώ κοιτάξαμε ο ένας τον άλλο ερωτηματικά για λίγο μέχρι που ο Liam είδε ένα όνομα πάνω στο χαρτάκι.

"Leo?" Είπε ερωτηματικά.

"Κάτσε να δω.." Είπα και του αρπαξα το ραβασάκι από τα χέρια.

«Συγνώμη που σου το έκανα τόσο ξαφνικά αλλά θα ήθελες να βρεθούμε να το συζητήσουμε και αν θες να το ξανά προσπαθήσουμε;»

"Ωχ όχι.." Λέω φωναχτά σκεπτόμενη την αντίδραση του Liam.

Μέσα στον πανικό μου έπεσε το χαρτάκι από τα χέρια και έτσι το άρπαξε ο Liam και το διάβασε.

"Γαμωτο σου Alice!" Φώναξε μέσα στην τάξη χτυπώντας το χέρι του στο θρανίο.

Όλη τάξη είχε γυρίσει προς το μέρος μας και μας κοιτούσε.

"Liam κάθησε στην θέση σου τώρα ή αλλιώς βγες έξω!" Φώναξε ο καθηγητής και έτσι ο Liam νευριασμένος βγήκε έξω.

"Συγνώμη κύριε μπορώ να πάω; Να τον ηρεμήσω και θα έρθουμε. Δεν θα αργήσω." Είπα και σηκώθηκα ντροπιασμένη από την θέση μου.

"Πήγαινε παιδί μου.." Είπε και μου χαμογέλασε.

Έτρεξα έξω και κατέβηκα τα μαρμάρινα σκαλιά που υπήρχαν.

Μετά από δυο ορόφους βρισκόμουν στο προαύλιο προσπαθώντας να αντικρίσω τον Liam.

Είχα πάει να τον ψάξω σε όλο το σχολείο παρόλα αυτά δεν τον βρήκα πουθενά.

Τελευταίο μέρος το οποίο μου είχε απομείνει ήταν οι κερκίδες και έτσι άρχιζα να βαδίζω γρήγορα προς τις κερκίδες.

Και πράγματι τον είδα να κάθεται στις κερκίδες ακούγοντας μουσική στο κινητό του.

"Liam?"Είπα και άνοιξε τα μάτια του για να με αντικρίσει.

"Τι θες;" Μου είπε απότομα βγάζοντας το ένα ακουστικό από το αυτί που.

Δύο Φίλοι Donde viven las historias. Descúbrelo ahora