18. Bölüm

36.2K 1.2K 70
                                    

Uzuuuuuun bir aradan sonra yeni bölüm geldi sizi çok beklettim kussura bakmayın lütfen. Hadi buyrun taze taze bir bölüm 😊

Ömer ağa karısına dönerek "ne oluyor kim bu kapıyı alacaklı gibi vuran" Alina korkuyla kocasına baktı kafasını sağa sola salladı bilmiyorum dercesine Ömer ağa yataktan kalkarak kapıyı açtı Zerda sultanla karşılaşmaya beklemiyordu şaşırdı tek kaşını kaldırarak "hayırdır Zerda sultan sabah sabah" diye sordu Zerda sultan tüm öfkesiyle "ne sabahından bahsedersin sen saat olmuş 9 gelin hanım hala yatar" diye bağırdı Ömer ağa kaşlarını çatarak "Zerda sultan benim karım hamiledir dinlenmeye ihtiyacı var" dedi Zerda sultan torununa hiddetle bakarak "ya bir tek senin karın hamiledir biz de o kadar hamile kaldık ama her işimizi de yaptık bizim kaynanalarımız bizim gibi değildi kök söktürürdü" dedi Ömer ağa alayla "senin gibi yani Zerda hanım" dedi sitemle sonra da ekledi "kocan sahip çıkaymışta sen de o halinle iş yapmasaymışsın şimdi müsade ette hazırlanalım"dedi ve kapıyı kapattı. Arkasını döndüğün de karısını ağlarken buldu hızla yanına gidip sıkıca sarıldı "şşhh neden aktı bu inciler" dedi tebessümle Alina başını kaldırıp sulu gözleriyle kocasına baktı "beni hiç bir zaman kabul etmeyecek sevmeyecek" dedi ve tekrar ağlamaya başladı Ömer ağa ellerini kaldırıp karısının yüzünden tutup başını kaldırdı "onun seni kabul etmesi mi önemli yoksa benim kabul etmem bu evde herkes seni seviyor güzelim herkes için değerlisin ama en çok benim için" dedi gülerek Alina da hafifçe gülümseyerek "iyi ki varsın Ömer ben çok korkmuştum seninle evlenirken ama sen beni hiç incitmedin sevdin kalbine aldın" dedi.

Alina kocası ve kendi için kahvaltı hazırladı. Ömer ağa da hazırlanıp aşağı indi karısıyla güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra ayağa kalktı "ben artık işe gideyim hatun sen de dikkat et kendini yorma" dedi alnından öptü ve kapıya doğru yürüdü karısı da arkasından kapıya kadar geldi "sende dikkat et" dedi tebessümle. Alina'nın karnı iyice büyümüş bebeği kendini belli etmeye başlamıştı 4. Ayına girecekti yarın ve kontrolü vardı çok merak ediyordu cinsiyetini onun için önemli değildi tabi sağlıklı olsun yeterdi ona ama merak ediyordu alışveriş yapmak minik minik kıyafetler almak istiyordu artık.

Zerda sultan Alina'ya seslendi. Tedirginlikle salona doğru ilerledi "buyur yade" diyerek Zerda sultanın karşısına geçti Zerda sultan yüzünü buruşturarak karşısında ki kadına baktı "akşama misafirimiz vardır herşeyden sen sorumlusun önce güzelce temizle ortalığı ardından yemek yap" dedi sert sesiyle Alina ama diyerek lafa başladı ama Zerda sultan susturdu "ne dediysem o buke ne dediysem o" dedi ve salondan çıktı. Mutfağa girdiğin de çalışanlara dönerek "akşama misafir vardır yemekleri buke yapacak siz elinizi sürmeyecek yardım etmeyeceksiniz yardım edeni görürsem kapı dışarı ederim sizi" dedi çalışanlar birbirlerinin yüzüne baktı kafalarını sallayarak onayladılar.

Alina temizliğe üst kattam başlamıştı önce camları sildi ardından yerleri süpürüp sildi toz aldı temizlediği odanın kapısını kapatıp diğerine geçti. Üst kat bitince alt kata indi Zerda sultanla karşılaştı "ne yavaş iş yaparsın sen çabuk ol yemekler yetişmeyecek" dedi öfkeyle Alina Zerda sultana bakarak "yade elimden geldiğince hızlı yapmaya çalışıyorum ama dikkat etmem gereken bir bebeğim var" dedi kafasını eğerek Yade öfkeyle gelinine bakarak "dilde pabuç görende bi sen böylesin sanacak çok uzatma biran önce bitir temizliği yemeğe başla" dedi ve gitti. Alina'nın kayınvalidesi evde yoktu yoksa izin vermezdi gelinin temizlik yapmasına kardeşi rahatsızlandığı için yanına gitmişti.

Alina tüm konağı temizlemiş çok yorulmuştu kasıklarında hafif bir sızı vardı çok korkuyordu bebeğine bir şey olacak diye ama yadeye de karşı gelemezdi ki. Alina yorgunlukla mutfağa girdi sandalyeye yığılırcasına oturdu Ayşe yanına gelerek "iyi misin hanımım" dedi endişeyle Alina kafasını aşağı yukarı sallayarak "çok yoruldum" dedi o sıra yade mutfağa girdi Alina'nın oturduğunu görünce sinirle "sen ne oturursun burda misafirler gelecek sen lak lak edersin"dedi Alina ayağa kalkarak "çok yoruldum yade biraz oturup dinleneyim dedim" dedi Zerda hanım "görende ne yapmış diyecek kalk çabuk hemen hazırla yemekleri çalışanlara dönerek dediğim gibi yardım etmeyeceksiniz buna" dedi Alina başıyla onaylarak kalktı yerinden saat 4 e geliyordu çabuk olmalı biran önce bitirmeliydi yemekleri.

Saat 6 ya geliyordu Alina yemekleri bitirmişti sonun da sandalyeye oturmuş dinleniyordu kasıklarında ki ağrı biraz daha artmıştı yade mutfağa girerek geline baktı "bitirdin mi de oturdun yine" dedi Alina yadeye dönerek "bitti yade yemekler hazır" dedi yorgunlukla yade "iyi" dedi ve çıktı mutfaktan Alina odasına gitme için ayağa kalktı kasıklarına ağrı girmesiyle inledi Ayşe yanına gelerek "hanımım ne oldu iyi misin" dedi endişeyle Alina ağrının azalmasıyla doğruldu "iyiyim iyiyim sancı girdi sadece" dedi Ayşe üzüntüyle "çok yoruldun bugün odana çıktı dinlen biraz" dedi Alina başıyla onaylarak odasına çıktı odaya girer girmez kendini yatağa attı çok geçmeden uykuya dalmıştı

Kapı hışımla açılmasıyla Alina korkuyla doğruldu yade tüm öfkesiyle Alina'ya yaklaşarak "misafir gelmiş sen fosur fosur uyursun densiz" dedi Alina zorlanarak ayağa kalkarak "yade çok yoruldum biraz dinlenmek için uzandım uyaya kalmışım" dedi Yade öfkeyle elini kaldırıp yokat attı Alina'ya o sıra odaya Emine hanım girdi "ana ne yaparsın sen nasıl vurursun gelinime" dedi yade Emine hanıma dönerek "senin bu gelinin aşağıda misafir varken fosur fosur uyuyor burda bir de utanmadan bana cevap veriyor hadsiz" dedi Emine hanım sinirlenmişti "ana gelinim hamiledir doktor dinlenmesi gerektiğini söyledi kaç kere söyledik yeter rahat bıtak şu kızı" dedi ve ekledi "kimmiş misafir" dedi yade Emine hanıma dönerek "zehra gelinim" dedi gülerek Emine hanım şaşırarak "şerefhanlar mı" dedi "he ya onlar" dedi yade Alina'ya bakarak. Zehra Ömer ağaya istediği kızdı Alina şaşırarak baktı yadeye "bu onca hazırlık onlar içinmiydi yade Ömer ağama istediğin kız için mi bu konağı temizlettin bana yemekleri yaptırdın" dedi üzüntüyle yade "evet buke onca hazırlık Zehra gelinim içindi şimdi sen de aşağı inip hizmet edeceksin" dedi çıktı odadan Alina kasıklarına giren ağrı yüzünden inleyerek ağlamaya başladı Emine hanım gelinine yaklaşarak "kızım iyi misin" dedi endişeyle Alina kayınvalidesine sarılıp ağladı "ana bütüngün etmediğini burakmadı bana koca konağı tek başıma temizledim yetmedi bir de yemek yaptım kimi için üstüme almak istediği kuma için" dedi hıçkırarak. Emine hanım geline sıkıca sarılarak "keşke gitmeseydim evden izin vermezdim ben seni yormasına"dedi üzüntüyle Alina "senin ne suçun var ana" dedi ayağa kalktı "ben üzerimi değişeyim ana" dedi ve ayağı kalktı.

Alina güzelce hazırlanıp aşağı indi salanun kapısına gelerek derin bir nefes aldı yüzüne hafif bir tebessüm kondurup odaya girdi misafirlere hoşgeldiniz diyerek kayınvalidesinin yanına oturdu yade Alina'ya dönerek "ne oturursun öyle kalk sofaraya bak hazırmı acıktık" dedi Alina hızla ayağa kalkarak odadan çıktı merdivenlere gelmişti ki kasıklarına giren ağrı yüzünden iki büklüm oldu konağım kapısı açıldı gelen Ömer ağaydı başını kaldırıp merdivenlere baktı karısının iki büklüm görmüş panikle merdivenlere yönelmişti ki Alinanın başı dönünce tutunmak için yer aradı eli boşluğa gelince merdivenlerden yuvarlanmaya başladı Ömer ağa konağı inleterek Alina diye bağırdı.

Umarım beğenirsin yorum ve beğenilerinizi eksik etmeyin lütfeen 👋

Mardin GeliniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin