Lütfen kussura bakmayın biraz geciktim ama kızım bir kaza atlattı hamdolsun bir şeyi yok 🙏
Yeni bölümle karşınızdayımm 💕Ömer ağa ihale dosyasını evde unuttuğunu farkedince şirkete gitmeden eve geri döndü konağın önüne gelip hemen arabadan çıktı. Kapıdan girince gözleri karısını aradı ama bulamadı odada olduğunu düşünüp adımlarını merdivene yöneltti tam merdiven basamağına adımını atmıştı ki yan odadan gelen sesleri duydu ne dediğini pak anlayamıyordu ama karısının sesine benzetti biraz daha yaklaştı odanın kapısına Alina yalvarıyordu "ben Ömer'in karısıyım sadece ona ayit oldum" diyordu tam içeri girecekken Mirza'nın sesini duydu "kes sesini sen benimdin benim olmalıydın" diyordu duyduklarıyla öfke seline giren Ömer ağa kapıyı kırarcasına açtı ve hemen Mirza'ya vurmaya başladı. Hem vuruyor hem de küfürler savuruyordu "sen nasıl benim karıma dokursun it kimsin sen" diye ortalığı inletiyor sesi duyan konak halkı odaya doluşmaya başladı Emine hanım "oğlum naparsın sen bırak kardeşini" diye atılır hemen ama Ömer ağa hiç bir şey duyacak görecek halde değildi, bakışları Alina'ya kayınca ağladını görüp yanına yaklaştı "benim güzel gelinim ne oldu da bunlar bu hale geldi" diye sordu ama Alina ağzını açıp bir şey demedi diyemedi incilerini akıttı bir bir.
Ömer ağayı zorla çekmişlerdi Mirza'nın üstünden Ömer ağa hiddetle "defolup gidiyorsun evimden seni bir daha değil evim de mardin sınırları içinde bile görmeyeceğim" diye adeta kükredi Mirza kahkaha atarak "benim olanı senden alacağım Ömer ağa öyle yada böyle alacağım" diye inledi. Ömer ağa öne atılıp vuracakken Hasan ağa girdi konaktan içeri "ne oluyor burda ne bu ses konak dışından duyuluyor sesiniz" diye hiddetle bağırdı gözleri Mirza'yı bulunca "nedir senin bu halin" diye sordu. Ömer ağa fırsat vermeden "bu it benim karıma namusuma dil uzattı bende gerekeni yaptım baba öldürmediğime dua etsin it" diye gürledi Hasan ağa kaşlarını çatarak "doğrumudur duyduklarım Mirza" diye öfleyle sorar Mirza tüm öfke ve siniriyle tabiri caizse kükreyek "yeter artık Alina benim karım olmalıydı onu hak eden benim Ömer değil Rojin benim kardeşim kaçan benim kardeşimdi ama siz bana haber dahi vermeden Ömer'e aldınız Alina'yı " dedi Alina şaşırmıştı bu sözlere ne demek Rojin benim kardeşim. Ömer ağa öfleyle öne atılıp Mirza'ya yumruk atıp "seni gebertirim lan duydun mu gebertirim benim karımı kimse sevemez kimse yan gözle bakamaz bin pişman ederim" deyip Alina'nın kolundan tuttuğu gibi odaya sürüklemeye başladı Alina "canımı yakıyorsun yavaş" dese de Ömer ağanın bir şey duyacak hali yoktu adeta burnundan soluyordu. Odaya geldiklerin de Ömer ağa Alina'yı adeta odanın içeri fırlattı "sen nasıl olurda bir odaya onunla girer konuşursun he ne dedin ona kaçır mı dedin beni Ömer ağayı sevmiyorum mu dedin ha ne dedin kadın" diye bağırarak konuşmaya başladı halbu ki duymuştu Alina'nın sesini ben Ömer'in karısıyım ona aidim demişti ama o kadar sinirliydi ki sinirini Alina'dan çıkarıyordu.
Alina titreyerek ağzını araladı "hayır beni istediğini alacağını söyledi ama ben senin karın olduğumu söyledim gelmem dedim sana ait oldumu söyledim yemim ederim" dedi korkuyla, o an Ömer ağanın bu sözleri Alina'nın ağzından duyduğunu hatırladı ve yatağa doğru yaklaştı Alina korkuyla yatakta biraz geriledi ama Ömer ağa Alina'nın kollarından tutarak ayağa kaldırdı alnına bir öpücük kondurdu "özür dilerim sana bağırmak istemedim inananıyorum sana" dedi hafif tebessümle Alina şaşkınca Ömer ağaya baka kaldı az önce özür dilemiş kendisinden ve ona inandığını söylemişti Alina'nın karnında kelebekler kanat çırpmaya kalbi göğüs kafesini delercesine atmaya başlamıştı noluyordu ona böyle neydi bu heyecanı.Ömer ağa da kendisine şaşırmıştı özür dilemişti küçük karısından nasıl da mutlu olmuştu karısı onun tebessümüyle Ömer ağa da tebessüm edip tekrar alnına bir öpücük kondurdu onundu bu kadın herşeyiyle hemde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mardin Gelini
Teen FictionMardin kana doymamış törelere boyun eymiş Mardin! Töreye kurban gitmiş bir kız daha abisinin canına karşılık hayatını hiçe sayan Alina.. Ve bir ağa saygı duyulan öfkesinden taş taş üstüne koymayan bir adam Ömer.. Hadi gelin hikayeme bir göz atın Öme...