6. Bölüm

71.5K 2.1K 212
                                    

Ömer ağa Alina'ya döndü ve yüzünü ellerinin içine hapsetti yavaşça yaklaşarak alnına bir öpücük bıraktı o kadar hafif ve narin öptü ki. Alkış tufanı koptu adeta o sıra Ömer ağa kendine geldi ve Alina'yı bırakıp önüne döndü. Murat'ta Rojin'in alnından öptü ve davul zurna çalmaya başladı.

Düğünleri o kadar güzel olmuştu ki Mardin Mardin olalı böyle düğüne şahit olmamıştı herkes oyunlara katılıyor gülüp eğleniyorlardı iki kişi hariç Ömer ağa ve Alina..

Ömer ağayı zorla halaya kaldırdılar Alina şaşkınca bakıyordu Ömer ağadan beklemiyordu o kadar güzel oynuyordu ki Alina hayranlıkla izliyordu kocasını. Ömer ağa kafasını kaldırdığı anda Alina'yla göz göze geldi. Gözlerinin için de ki hayranlığı gördü ve hafif bir tebessüm etti hoşuna gitmişti Ömer ağanında Alina hemen kafasını başka yöne çevirdi.

Millet yavaş yavaş dağılmaya başladı düğün bitiyordu ama dillerden uzun bir süre düşmeyeceği kesindi.

Alina korkmaya başlamıştı ne yapacağını kara kara düşünüyor işin içinden çıkamıyordu. O sıra da yanına kayınvalidesi geldi ve annesi geldi. Alina annesine baktı gözünden bir damla düştü Fatma hanım kızına sarıldı kulağına " affet bizi kızım"dedi Alina daha çok ağlamaya başladı sıkıca sarıldı annesine.

Artık gitme vakti geldi. Ömer ağa Alina'nın elini tutarak arabaya götürdü. Alina son kez baktı camdan annesi hala ağlıyordu elle saldı ve araba hareket etmeye başladı.

Piroğlu konağının önünde durdular Alina heybetiyle duran konağa baktı içinden "sen benim mezarım olacaksın" dedi ve indi arabadan. Konağın önü o kadar kalabalıktı Ömer ağa ve Alina'yı gören zılgıt çekmeye başladı. Alina konaktan içeri girdi içerisi de dışarısı gibi kalabalıktı Emine hanım Alina'ya doğru geldi ve o na yön vererek merdivenlerden çıkmasına yardımcı oldu. Bir odanın önüne geldir Alina derin bir nefes alıp girdi içeri. Emine hanım gelinini yatağın üstüne oturttu o da karşısında ki koltuğa oturdu ve konuşmaya başladı "bak kızım Ömer'im aslında iyi biridir merhametlidir ama olaylar onu bu hale getirdi bacısına çok düşkündür ondan dolayı kızgın,öfkeli ama en çokta kırgın o yüzden sakı  üstüne gidipte sinirlendirmeyesin onu huyuna git karılık yap ona sakın korkma kötü davranmaz sana sen ona asi olmassan eğer başının üstünde bile taşır." Alina sessizce dinliyordu kayınvalidesini bir şey demedi eğdi boynuna sadece. Emine hanım ayaklandı iyi geceler güzel kızım dedi ve çıktı.

Ömer ağa gelmemişti hala Alina heyecanlıydı bir yandan da korkuyordu ne yapacak nasıl davranacak bilmiyordu. O sıra da odanın kapısı açıldı tüm heybeti ve yakışıklılığıyla Ömer ağa girdi içeri Alina ayağa kalktı sıkı sıkı tuyuyordu gelinliğinin eteğini Ömer ağa yavaş yavaş yanına yaklaştı Alina düşüp bayılacaktı şimdi tir tir titriyordu. Ve Ömer ağa Alina'nın tam dibinde durdu yüzgörümünü çıkardı ve Alina'nın boynuna taktı Ömer ağa duvağın ucunu tuttu ve kaldırdı Alina başını yerden kaldırmadı utanıyordu içinde binbir fırtına kopuyordu sanki Ömer ağa ellerini kaldırarak Alina'nın yüzünü tuttu hafifce kaldırıp alnından öptü ve hafif sert bir tonda "hayatıma hoşgeldin Alina piroğlu" dedi..

Mardin GeliniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin