Bab 13

49 5 0
                                    

"So dah tak da apa-apa yang nak cakap?Then aku balik dulu."kata Faizatul lalu keluar dari bilik tersebut.

Selepas kelibat Faizatul hilang dari pandangan dua jejaka tersebut...mereka mula bersuara.

"Aku rasa pelik lah."kata Zairi.Masih rasa ragu-ragu.

"Apa yang kau rasa pelik?"tanya Hazri.

"Macam mana dia tahu yang Azrul tikam aku."kata Zairi.

"Haahlah aku tak pernah nak analisis percakapan orang tu."kata Hazri sambil tersengih.

"Tapi aku tak percayalah....Azrul tu...dia kawan waktu aku jatuh bangun waktu kat sekolah menengah dulu.Waktu kau tak sama sekolah dengan aku la..."kata Zairi.

"Ooo...Aku nak cakap satu benda ni."kata Hazri.

"Apa?"tanya Zairi.

"Waktu sekolah rendah...Azrul ada bagitau satu rahsia yang kau tak boleh tahu...And aku terpaksa bagitau jugak.Azrul suka Faizatul.Bila dia dapat tahu yang Faz suka kat kau... dia rasa benci kot.Haa gitu.And kalau Azrul nak kan Faz...dia kena buat apa yang Faz suruh. "kata Hazri.

"Macam dah tahu je.Bersubahat eh?"kata Zairi.

"Eh taklah....ni aku nak bagi surat."kata Hazri.

"Apa ni."

"Buka je lah.Mesti kau terkejut.

"Apa ni?"kata Zairi.

"Tengok lah."kata Hazri.

"Kau kahwin dengan Hannah."kata Zairi.

"Yes!Tak tanya sebabnya."kata Hazri.

"Ntah...bagi aku biasa je."kata Zairi.

"Oh ok."kata Hazri.

♡♡♡♡

"Kau kahwin dengan Hazri 30 HARIBULAN ni."kata Airin.

"Yes!"kata Hannah.

"Bagi aku biasa je.Tak rasa terkejut pun.Lagipun 25 haribulan ni abang saudara aku kahwin."kata Airin.

"Haa yelah.Sebenarnya kau orang last aku bagitahu tau.Nurin dengan Amira dah tahu."kata Hannah.

"Lambatnya kau bagitau."kata Airin.

"Kau punya phone off...nak buat macam mana."kata Hannah.

"..."


Secret AdmirerWhere stories live. Discover now