Ale v tu chvíli mě něco chytne a hodí se mnou na korbu od auta. ,,pomoc mi Bene ...auu..." vyjeknu vyděšeně při dopadu. Vidím jak Bohouš a Hogar řídí to auto a Bohouš má malorážku. Přes ukrutnou bolest který mi způsobyl dopad, se pokouším otočit a vstát. Nejde to jelikož mi Bohouš svazuje ruce a nohy provazem. ,,auu" vyjeknu když to Bohouš až moc utáhne jelikož Hogar najel na hrbol a drnclo to. Mé zténání zaslechl Bohouš ale jeho pozornost zaujal Ben který běžel za tímto autem které mě uneslo. Bohouš nabil malorážku a překročil mě ale než po něm chtěl vystřelit podíval se na něj s ďábelským pohledem a aby ho naštval tak mě před ním políbil ale já sebou začla škubal to ho donutilo mě přišlápnout ,,auuu nech mě být" zašeptám. Bohoušovo chování přinutí Bena ještě zrychlit. ,,zabiju tě ty svině za to, že sis dovolil unést můj poklad" zařval Ben. Ozve se výstřel a Ben padá k zemi. ,,ahhhh" s jeho zasténáním mi přejede mráz po zádech. ,,néé Bene!!" zakřičím ze všech sil. On se z posledních sil na mě podívá a už jen vidí jak Bohouš odhodí malorážku nahne se ke mě políbí mě, vztane napřáhne nohu a... já se zasténáním padám z korby na zem jelikož do mě Bohouš kopl. Byla jsem v bezvědomí ale s ukrutnou bolestí se probouzím. Pomalu otevírám oči a na tváři se mi oběví úsměv. Ben nade mnou klečí se zavřenýma očima z kterých tečou slzy. Položím mu ruku na tvář a jen spatřím jeho rozzářené uslzyné oči plné radosti že jsem živá. Poté následuje ten nejvášnivější polibek co jsem kdy zažila. ,,slyším sirény" řekl mi. ,,a...a...kam tě střelil?" ,,do ramene" odpoví. ,,Ellie, Ellie co se stalo!!" přiběhne Nazly s brekem a spolu se záchranáři. ,,Nazly bude to v pohodě" odvětím při nasazování na nosítka. V sanitce jsem ztratila vědomí. Probouzím se v nemocnici po boku sestřičky. ,,budeš si něco přát" zeptá se mě. ,,Ben, kde je?" ,,kdo?" zeptáse se mě znovu. ,,ty asi myslíš toho chlapce co to nepřežil" odpoví mi. ,,ne...nepřežil" vykoktám se slzamy které mi stékají po tváři. Někdo rozrazí dveře a já s vyděšenýma očima plných slz pohledím. Oči plné slz se mi rozzáří protože uvidí stát mezi dveřma Bena. ,,Bene!!!" vyskočím z postele a zavěsím se mu kolem krku. On mě chytne kolem pasu a přitiskne si mě k sobě. ,,chyběla jsi mi" zašeptá mi do ucha. ,,miluju tě" odpovím mu a následuje polibek. Sestřička nám oznámila že smíme jít domů. Tak jsme samozřejmě šli.
pokračování příště...
ČTEŠ
Stará láska nerezaví...
Romancecelý tento příběh je o holčině Ellie a o Benovi. Jejich láska je nekonečná. Mnoho lidí jim to závidí. Ty dva nic nerozdělí. Vše si prožijí ale spolu.