Druhý den ráno jsem spala v posteli sama protože Ben s Chuckem spali na gauči, kvůli tomu že večer oslavovali svoje shledání. Ráno někdo vejde do mého pokoje a sedne si na postel. ,,co tu děláš Chucku?" řeknu mu. ,,jsi krásná když spíš! Nechceš se mnou chodit?" řekne. ,,Co? Ne! Zbláznil ses!" vyjeknu uraženě. ,,Ne nezbláznil já se jen slušně zeptal." vymlouvá se. ,,ale vždyť víš že chodím s Benem!" vyhrknu. On chce mě přebrat Benovi! To snad není možný! pomyslím si. ,,Co tu děláš! Děláš si ze mě srandu! A ven!" zařve Ben na Chucka. ,,nejdu!" zařve Chuck. ,,vypadni!" vykřiknu a s brekem utíkám k Benem. Bojím se že dojde ke rvačce. Sice vím že by vyhrál Ben, ale jde mi o princip. Jen co si to dopomyslím jsou kluci v sobě. ,,kluci nechte se!" zařvu na ně. A vrhnu se mezi ně. Odněkud ze stran nepřiletí pěst do obličeje. Jen bolestně zakňučím. Ben přestane se prát a zdvihne pohled na mě. Okamžitě přiběhl ke mně a ptá se mě jestli jsem v pohodě. ,,ano ano jsem" odpovím a chytím se za bolavé místo na tváři. ,,to byl Chuck?" zeptá se mě Ben. ,,nech to být Bene" zamumlám a hejbu si s čelistí která to také schytala. ,,Jó Bene nech to být. Vždyť je to jen žena, což je pro muže jako jsme my pouze majetek že krásko" hanlivě na mě Chuck hledí při této větě. ,,já tě zab-" nenechám Bena dořvat a jen tichounce zašeptám ,,Bene nedělej to, kvůli mě". On se na mě zahledí a políbí mě a na čelo se slovy ,,máš pravdu...". Pousmál se na mě a já mu úsměv oplácím. ,,co s ním?" poukážu pohledem na Chucka. ,,vyhodit" odpoví mi Ben. ,,okey" řeknu se smíchem a se zvědavostí v očích co se bude dít. Ben už se naklání ke Chuckovi a chystá se mu utrhnout hlavu. Jelikož balil jeho holku která patří jenom jemu. ,,proto ho miluji" pomyslím si. ,,tak a ven!" ře řekne Ben při otevírání okna a má v plánu vyhodit Chucka z okna. Jelikož to bylo v druhém patře nic by se mu nestanlo. Nemohla jsem uvěřit svým vlastním očím . ,,on to pro ně opravdu udělal. Asi mě opravdu musí milovat?" myslím si. Chuck se mu mezitím vyvlíkne z rukou. Ben se otočí zavře okno a otočí se ke mě chystá se...
....pokračování příště....
ČTEŠ
Stará láska nerezaví...
Romancecelý tento příběh je o holčině Ellie a o Benovi. Jejich láska je nekonečná. Mnoho lidí jim to závidí. Ty dva nic nerozdělí. Vše si prožijí ale spolu.