ASI SE MI ZAČAL LÍBIT...

13 4 0
                                    

,,ahoj já jsem Jack, jsem váš soused a chtěl jsem se zeptat hestli nechcete s něčím pomoci?". ,,jestli by jsi mohl, bylo by to fajn a je super mít takto super souseda!" oznámím mu a usměju se na něho. Mezi náma přelítne malá jiskřička. Ben si toho všimne a začne žárlit. ,,em...můžeš mi Jacku tedy pomoct? Jo a můžeme si tykat ne?" zeptá se ho Ben. ,,jistě ale nevím jak se jmenujete" oznámí nám. ,,promiň já jsem Ellie a to je můj přítel Ben" řeknu a podívám se na Bena. On mi pohled oplácí. ,,moc mě těší...Ellie" řekne Jack když mi podá ruku a dívá se mi do očí. Úplně se rozplíval nad mým jménem. Začíná se mi...líbit?! To ne?! Ben nás přeruší tím že zařve na Jacka ,,děláš si srandu?! Běž od mé holky pryč!! A jestli chceš pomoct tak to odnes před dveře!" a hodí na něj dva kufry. ,,jistě" řekne Jack a snaží se chytit kufry. Naštěstí je chytil. "Ty svaly na rukou" pomyslím si. "Ale Ben je má větší" pomyslívám si dál. ,,Ellie?! pozor!Ell?!" zakřičí Ben protože jelo auto a já zasněná tam uprostřed silnice. Auto nebrzdilo a jelikož tam Jack jenom na mě koukal a nic nedělal, tak se ke mě Ben rozeběhl a chytl mě zaruku kterou k sobě přitáhl a já sebou cukla ke straně. Jen taktak mě nezasáhlo. ,,radši půjdem do nového domu" řekne Ben. ,,ano, radši ano" odpoví. ,,nepozveme Jacka na kafe a pomohl by nám nastěhovat naše věci" řeknu Benovi. Je vidět že chce říct ne, ale Jack ho přeruší protože řekne jednoznačně ,,ano, moc rád!". Ben se na mě podívá a jen tiše zašeptá ,,aby se neposra-" nedořekne to protože jsem do něj šťouchla aby se choval slušně. Jack se na Bena podívá a Ben jen nahodí falešný úsměv a jdeme pomalu příjezdovou cestou dovnitř baráku. Jack vzal s kufry i moji cenou, malou sochu co mi dala maminka. Není pro mě cená protože je drahá, ale protože to byla poslední věc co mi dala než...zemřela. Je to má vzpomínka na ní a kdyby se rozbila, zabila bych se. Jack zakopne a socha ná nejdražší věc padá, ale...
                ....pokračování příště....

Stará láska nerezaví...Kde žijí příběhy. Začni objevovat