Mamka řekla Ellie že se stěhují dnes večer pryč z města... Ellie tomu nemohla uvěřit, rozplakala se. Utekla do svého pokoje a zamkla se. Okamžitě v tu chvíli ji začal zvonit mobil. Podívá se a je to Ben. Okamžitě hovor zvedne a říkám ,,ahojky zlatíčko moje" ,,ahoj musím jít rychle k tobě! Neva?!" řekl a já na to ,,jistě stejně ti něco musím říct..." ,, já tobě taky..." odpověděl a zavěsil. Za 10 minut mi někdo ťuká na dveře. Je to Ben. ,,miluju tě zlatíčko" řekne Ben a já mu odpovím ,,já tebe taky miláčku" a políbí mě... Po chvilce mě zvedne, zavře za námi dveře položí mě do postele a...teď mě zbavuje oblečení. Nemohu říct že se mi to nelíbí. On ale začne dělat krátké ale rychlé pohyby dovnitř, ven, dovnitř, ven... A já se neubráním zasténání a vykřiknu. Ráno se probudím a vzpomenu si že jsme se měli stěhovat podívám se vedle sebe v domění že uvidím Bena ale on tam není. Už na mě volá svým andělským hlasem ,,jsme tu sami" a já ,,vážně?! my jsme se totiž měli stěh-" on mě ale přeruší ,,my taky ale tvoje mamka s mojí se prej domluvily a nechaj nám tento byt víš?... Tak to je super pomyslela jsem si. Já se na něj pousmála odhodila ze sebe deku, vztala jsem, vešla do kuchyně. On šel za mnou a já na něj ,, jsi připraven?!" a on ,,aaaano?" pomalu jdu k němu natahuji se po koláči a mrsknu to po něm. ,,za co jsem si to zasloužil?" pousměje se ,,říkal jsi že jsi připraven" řeknu mu s záchvatem smíchu. ,,já to totiž vůbec nečekal" říká mi. Ben jsi šel smýt ten koláč z obličeje a já se ša převlíkat. ,,Bene škola" zařvu vyděšeně a on ke mě přiběhne ,,vždyť je neděle!?" ,,ta byla včera" odpovím s úsměvem a rozeběhnu se ke skříni. Uf už jsme u třídy. Já ji mám v 3. patře a Ben v 5. patře. Každou přestávku za mnou chodí, je to od něj hrozně milý. Ale na druhou stranu musí kvůli Bohoušovi. Je to velkej úhyl co mě miluje a jednou mě chtěl znásilnit ale Ben mě zachránil. Proto za mnou chodí, z lásky a ze strachu o mě. Už začíná za chvilku hodina. ,,ahoj" ,,ahoj, dnes po škole půjdem ven?" ,,moc ráda" řeknu, otočím se a už jsem skoro ve třídě ale co to!? Někdo mě chytí za ruku přitáhne si mě a políbí. Ten vášnivý polibek bych vždycky poznala. ,,Bene.... už musím jít" ,,tak zatím ahoj krásko" řekne a odchází, já se jenom začervenám a slyším za sebou smích. ,,Nazly čemu se směješ? Hmmmm....?!" ,,tobě Ellie červenáš se jako rajče" ,,sklapni a pojď za chvilku zvoní". ,,takže žáci dnes k nám přijde nový kluk Hogar" začne učitelka a my se na sebe s Nazly podíváme s vykulenýma očima. A učitelka pokračuje dál ,,Hogare vztup k nám" a jeden náš spolužák odpoví tiše kamarádovi ,,to zní jako kdyby ho vyvolávala z mrtvých" a celá třída se zasměje protože to všichni slyšely. Hogar přijde a povídá ,,je ahoj Bohouši starý brachu, a kam jsi mám sednout? Třba k tý kočičce vzádu" a kouká na mě.
,,to si jenom myslíš a navíc ona už není k mání!!" odpoví naštvaně Ben. Já vystřelím z lavice a řeknu ,,Bene, miláčku zeptal jsi se už?" ,,,,na co?"" řeknou skoro všichni ve třídě i učitelka dokonce. Ben povídá ,,jestli bych nemohl chodit do této třídy nastálo?" a jelikož je Ben hodně populární osoba mezi žáky a já díky němu taky, tak všichni prosily úču aby svolila. A taky že svolila. Ben jsi po přestávce sedl vedle mě a Hogar s nasraným výrazem mi povídal přede všemi ,,já se jentak nevzdám kočičko, uloupnusi kousek tvýho perníčku" a tato věta v Benovi vzbudila takový vztek že odhodil lavici před kterou seděl, vstal a povídá mu ,,to zkusíš a já uloupnu tvou hlavu...a rozmrdám ji na kusy!!". V životě jsem ho takhle naštvaného a sprostého neviděla. ,,To mě opravdu musí milovat hodně když jse mě takhle zastane,,pomyslím si a probudí mě ze zamyšlení křik a fandění ,,Bene dotoho, nebojíš se ničeho" a takhle furt dokola a dokola. Zamrkám očima a chvilku mi trvá než se vzpamatuju z toho zamyšlení ,,a jakej pitomec se to pere na zemi s Hogarem" zamumlám s polootevřenýma očima. ,,Jééé to je můj pitomec!!" vykřiknu vyděšeně. ,,Bene, Bene nechte se, Bene vždyť ho zabileš" ,,no a? o jednoho debila míň ne?!" učitelka mi odpověděla. ,,No ta je blbější než jsem myslela,, pomyslela jsem si. Konečně, Ben od Hogara vztává a napřahuje se že mu dá ještě pěstí. Rozeběhnu se před Bena a on vidí můj vyděšený výraz a dává ruku v pěst dolů. Obejmu ho okolu krku a cítím že mě obejmul taky.
Už je po škole a my jdeme do našeho spolučného baráku. Ben jse za vratama zastaví chytne mě kolem pasu a řekne ,,už jse to nikdy nestane, to bylo na posledy slibuju" a obejme mě. ,,miluju tě" řeknu mu a zavřu oči. On mi odpoví ,,jsi moje vše, nikdy tě nechci ztratit" Ale...
...pokračování příště...
ČTEŠ
Stará láska nerezaví...
Romancecelý tento příběh je o holčině Ellie a o Benovi. Jejich láska je nekonečná. Mnoho lidí jim to závidí. Ty dva nic nerozdělí. Vše si prožijí ale spolu.