ODPUSŤ PROSÍM A ZACHRAŇ MĚ

11 5 0
                                    

,,už prší musím přidat" řekla jsem si a přidala jsem na kroku. Začalo hřmít a já celá šťastná že jsem pod střechou do chvíle než jsem si uvědomila že se se mnou rozešla má životní láska. Začala jsem brečet.

,,já vůl, já idiot, Ellie kde jsi? miluju tě zlatíčko moje odpusť mi prosím" křičí Ben a hledá Ellie. BUMMM!!! Udeří do dřevěně chaloupky blest a ta začne hořet. ,,Ellie kde jsi!!!" začne řvát ještě hlasitěji vyděšeným a ustaraným hlasem.

,,do tý chalupy udeřel blest?  hoří, hoří!!! kde je východ?!" a začnu se okolo sebe rozhlížet. ,,támhle je" a rozeběhnu se ke dveřím. Těsně přede mnou spadne trám a zablokuje celý východ. Ze stropu začaly padat hořící trámy. ,,já umřu a ani nestihnu se omluvit mému Benovi" ,,Bene, Ben- auuu" nestihnu ani zavolat o pomoc a zavalí mě trám. Nemůžu se ani hnout a hrozně to bolí. ,,auuu" zajeknu když se zřítí další trám na ten druhý. ,,Be-...ehh...ne" vykašlu ze sebe co se dá.

,,Ellie kde js-" v tu chvíli zaslechne kašlání  Ellie v té chaloupce. ,,Ellie je v té chalupě? ELLIE JE V TÉ CHALUPĚ!!! uvědomí si a zděšeně se rozeběhne hlava nehlava do plamenů chalupy. ,,Ellie kde jsi!" zařve se strachem v očích že jsem mrtvá. ,,Ellie!" spatří mě. Odhodí ze mě trámy které ještě nezačaly hořet. Vezme mě do náručí a vyjde se mnou přes plameny ven. ,,už jsme doma" řekl Ben uklidňujícím hlasem ale jeho oči jsem hned upautala já v bezvědomí. Jeho oči se naplní slzami když mě celou odřenou pokládá na gauč v obýváku. Po třech hodinách se probouzím na gauči. Otevřu oči a v bolesti se otočím v domění že uvidím Bena. Vidím ho na křesle s rukou opřenou o čelo a se slzami v očích. ,,Be- ehh, ehh-ne" vykašlu ze sebe. On se prudce podívá na mě a na dváři se mu vykouzlí úsměv. Mě taky z toho, že ho vidím. ,,omlouvám se jsem hroznej vůl, promiň že jsem ti řekl že už tě nikdy nechci vidět. Bez tebe nemůžu žít. Jsi moje vše!" vysypal ze sebe se slzami v očích. Mě z těchto slov se naplní oči slzami a  rozbrečím se. Ben mě obejme a utišuje. Pošeptá mi do ucha se strachem z odmítnutí ,,můžeme být zase spolu a hodit to za hlavu?" ,,prosím" dodá ustrašeným hlasem z odmítnutí. Já mu odpovím...

                  ....pokračování příště....

Stará láska nerezaví...Kde žijí příběhy. Začni objevovat