Capitolul 1

1K 38 7
                                    

Sa facem o introducere:Eu sunt Lavinia Evans, am 17 ani si mai nou m-am mutat in Londra. Este un oras foarte frumos si sper sa cunosc cat mai multa lume in vacanta de vara.

Masina a ajuns in scurt timp in fata casei. Uh...ce greu este sa te muti singura...Imi duc bagajele in noua casa, apoi despachetez ce pot. Mananc ceva, apoi ma bag in pat. Era deja 23:40 iar eu eram franta. Ma si mir ca am primit cadou aceasta casa frumoasa...Ma intreb oare cine a fost generosul ce mi-a daruit-o. Poate a fost anonimul care vorbeste cu mine de o saptamana...Rick il chema.

Sting lumina in camera apoi ma bag in pat. Imi inchid ochii si astept ca somnul sa ma duca pe valul visurilor.

Aud un zgomot venind de la fereastra si ma panichez. Aprind lumina dar nu vad nimic. Incerc sa ma bag inapoi la culcare dar doua maini se aseaza pe ochii mei. Inima mea o ia razna si panicata incep sa tip. Acesta imi aseaza mana la gura si imi sopteste la ureche...

-Te rog sa nu tipi! Nu te voi rani...*se aude o voce barbateasca*

-Te rog lasa-ma in pace...*plang eu*

Ma trage de cap si ma imbratiseaza strans. Este sigur un obsedat...dar gestul sau m-a indus in eroare.

-Sunt Rick...

-Rick!?!?

Din nefericire nu il puteam vedea...imi parea rau de asta dar nu cred ca aveam ce face. Inca eram speriata. Am vorbit doar o singura saptamana cu el si deja stie unde stau??? Ma leaga la ochi cu o esarfa, apoi imi da drumul din bratele sale.

-Sa nu incerci sa desfaci esarfa!

-De ce?*spun confuza*

-Nu vreau sa stii cine sunt.

-De ce ?

-Um...sunt...sunt urat.

-Nu conteaza daca esti urat. Chiar vreau sa te vad !

-Nu pot inca...te rog sa ma intelegi.

-Ok?*ii spun*

Din perspectiva lui Rick:

Era atat de frumoasa...imi facea placere sa o ating si sa o simt langa mine. Sper sa ii vad ochii in curand. Sper sa o fac sa se indragosteasca de mine si sa ma placa pentru cine sunt, nu pentru ceea ce sunt.

Ii indepartez firele rebele de pe fata pentru a admirao mai bine. Era ca un inger.Chiar voiam sa o ating si sa o fac a mea dar inca era prea micuta pentru asta. Nu vreau sa o ranesc.

-Cati ani ai?*ma intreaba*

-Nu conteaza...

-Vreau sa stiu.Te rog.

-Chiar vrei sa sti?

-Da.

-Atunci...va trebui sa ma saruti pe obraz .

-Poftim !?!

-Atunci nu iti zic varsta mea.

-Ok,ok

Din perspectiva Laviniei:

Ii simteam parfumul barbatesc amestecat cu putina transpiratie.Mirosea extrem de bine. Ma apropii de el cu buzele si simt cum inima imi tresare atunci cand ii ating pielea fina cu buzele mele umede.Simteam ca ma topesc.

-Ce dulce a fost. Sper ca viitorul sa fie buze pe buze.

-Ce?? Nu crezi ca mergi cam departe ?

-21.

-Ce ?*ma stramb*

-Am 21 de ani.

-Super...lucrezi ?

-Bineinteles.

-Ca ce ?

-Asta nu pot sa spun.

-Eh serios...nu e ca si cum ai vinde prostituate sau ceva...Nu?*ma sperii putin*

-Nu*rade el*

-Atunci?

Nu mi-a mai spus nimic si m-a tras de cap. Buzele sale imi saruta usor fruntea. Am zambit usor si am incercat sa imi pastrez calmul.

-Tu...cumva...ma placi ?*ii zic*

-Nu te plac.

-Ah...ok.

-Te iubesc.

-Ce?!?!*ridic putin vocea*

-Te urmaresc de doua luni Lavinia...si chiar nu imi pot lua ochii de pe tine. Mi-am dat seama ca eu chiar m-am indragostit de tine. Eu ti-am dat cadou biletele de avion si casa. Nu mai suportam sa te vad la distanta. Voiam sa te am aproape. Poate iti par un obsedat, dar nu vreau sa te supar.Mai bine plec.

Aud cum pasii se indeparteaza.Stau doua secunde pe ganduri, iar ideea mea ma socheaza si pe mine.Ma ridic de pe pat si simt cum il apuc de bluza tragandu-l inapoi.Nu vad nimic si ma impiedic in pijamaua mea lunga, apoi cad. O mana ma prinde de brat si ma trage sus.

-Fii mai atenta.*imi sopteste*

-S-scuze...

-Este timpul sa plec.Este 1:00

-Pa.

Ok...asta a fost o seara extrem de ciudata. Mi-a placut putin...dar este complet nebunesc !!!Habar n-am cine este.Aud cum pleaca apoi imi indepartez esarfa. Ma uit pe fereastra si nu il mai vad. A plecat.

------------------------------------------------

Nu stiu daca este pe gustul vostru,dar sper sa va placa.

Voi posta in fiecare Luni la 00:00.

Vor fi 10 capitole....si va fii si a doua carte,binenteles.

Kisses :3

Love educationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum