Capitol +18
Harry Styles.Nerenuntarea la a fi o directionera a fost ceva minunat.In momentul asta constientizez ca nu ar trebuii sa plang desii simt asta cu toata fiinta mea.El este doar al meu si eu sunt doar a lui.Am timp sa ma bucur de el toata viata mea si ma bucur.Il trag de gat si il imbratisez ca si cum ar fi fost ultima data in viata mea cand las fi vazut.Acesta isi trece degetul mare peste buza mea inferioara iar eu nu ma pot abtine sa nu mi-o musc.Acesta imi zambeste apoi ma saruta brusc.Limba sa patrunde in lacasul meu umed si pornesc intr-un joc pasional.
-Vrei sa o facem ?mai intreaba scotandu-si la iveala grobitele irezistibile.
-Mai intrebi?zambesc
-Esti sigura de asta?
-Da Harry,sunt.
Ma musca de lobul urechii apoi coboara pe gat dezbracandu-ma de tricou,apoi face si el la fel cu al sau.
Sarutarile sale umede coboara spre sanii mei.Observa ca sutienul il impiedica sa continue,asa il inlatura,acoperindu-mi sanii rusinata.Acesta isi aseaza mainile peste ale mele,si spune:
-Sa nu iti fie rusine cu corpul tau.Multe fete ar vrea sa arate ca tine.Ai un corp superb Lavinia.
-Imi este putin...frica.
-Te cred.Din cauza asta voi fi bland.Doar de data asta.Chicoteste
Imi inlatura mainile imediat,apoi le saruta tandru.Imi apuca sanii intre palmele sale si le framanta usor.Coboara pe abdomen si se indreapta spre blugi desfacandu-i intr-o clipita.
-Ce rapid ai fost.
-Doar am experienta la desfacutul blugilor.rade speriindu-ma
-Doar stai calma.adauga
Dau din cap in semn de aprobare lasandul sa continue.Se urca deasupra meain timp ce imi mangaie abdomenul.Ma saruta brutal incepand sa imi placa.Una din mainile sale se aseaza pe lenjeria sa intima masand usor.
-Nu te speria.imi spune
-Nu m-am speriat.Eu doar...ma rusinez la fata.
-Te-ai excitat?rade de mine iar eu aprob din cap timida.
-Ei bine,credema,penisul meu va trece in curand prin boxerii si blugii astia.
Imi maresc ochii cat cepele la auzirea cuvintelor sale.Spaima ma cuprinde dar am incredere in el.Il iubesc.
Degetul sau masanu-ma acolo...deja ma facea sa ma simt uimitor dar jenata.Brusc mana sa intra in lenjeria mea intima si continua cu masatul facandu-l mult mai extraordinar decat era.Un gemet imi scapa printre buze facandu-mi sa imi acopar gura.Harry mi-o inlatura si imi ridica capul pentru a ma face sa il privesc direct in ochi.
Introduce un deget in mine pompand usor...este bine,putin dureros ,dar acceptabil.La urmarea a doua degete un scancet imi scapa la simtirea degetelor sale inauntrul meu.
-Esti al naibii de stramta Lavinia...
-Te rog...oprestete...nu mai vreau.Ma doare...
-Stiu ca doare,dar trebuie sa continui...
Isi apropie gura de feminitatea mea si incepe jocuri murdare cu limba sa facandu-ma sa gem extrem de tare.
Durerea devenea din ce in ce mai suportabila.Isi scoate cele doua degete din mine apoi le suge chiar in fata mea.
-Ew,Doamne...ce scarbos.
-Cand vei gusta si tu pentru prima data din mine,nu ti se va mai parea asa.zambeste
-Mai...mai vreau.Te rog.il implor.
-Ce vrei?
-Asta...
Ii i-au bratul si il duc spre feminitatea mea.Acesta isi introduce din nou cele doua degete in mine si continua in pasi de dute-vino.Placerea ajunge la maxim si simt cum imi dau drumul pe canapea.
-Te.ai descurcat grozav avand in vedere ca asta este primul tau orgasm.
Imi las capul pe spate,iar la cat de obosita ma simt...vreau doar sa dorm.Harry ma inveleste cu o patura si se aseaza langa mine luandu-ma in brate.
Scurt but...
Imi era lene sa apas pe 'publica'
Srry...Lya❤
CITEȘTI
Love education
RomansaLavinia Evans este o fata care s-a mutat de curand in Londra. Totul se schimba in viata ei atunci cand un baiat, intra peste ea in casa la ora 00:00 si o leaga la ochi, pentru a sta langa ea. Usor, usor, ea se indragosteste de el, chiar daca este un...