Christmas day*episod special*

706 36 6
                                    

Oh Doamne cat de frumosss.Cat timp am asteptat aceasta zi!Ziua de Craciun.Parca inimia mi se incalzeste la auzirea acestei sarbatori minunate.Bradul este impodobit cu tot felul de globuri care mai de care mai colorate.Am facut prajituri,si ciocolata calda...

Doua maini imi acopera ochii si ma saruta pe gat.

-Neatza iubito.cuvintele ii ies perfect printre buzele sale

-Wow...primul meu Craciun pe care il voi petrece singura.

-Hei,sunt chiar aici.

-Da,am uiat.Eu si obsedat de sex.O sa fie plictisitorrr...

-Ba nu va fi.Vom face toata noaptea sex salbatic pana la epuizare.imi zambeste pe ureche

-Eu nu obosesc usor sa stii

-Pun pariu ca nici 5 minute nu rezisti cu mine in pat.

-Nu fac pariuri cand e vorba de sex persoane...ca tine.

-Adica?ma intreaba curios

-Tu ai fi in stare sa practici asta!Ce naiba,te cunosc.

-Dar in pat nu!Acum shh n.am chef de certurile tale.

Incerc sa imi mai zic cate ceva dar imi indeasa in gura biscuiti facandu-ma aproape sa ma inec.Am spus glume,ne.am batut cu mancare si pot spune ca...chiar m.am distrat.Ma luat de mana si m-a condus afara.Simteam ca ma aflu afara deoarece era frig .Imi da drumul la mana si...cred ca a plecat.

-Rick....?

Simt cum un bulgare de zapada imi loveste capul.Ma arunc in genunchi si imi acopar ochii.

-Hei,esti bine?Te-am lovit rau?

Chicotitul meu iese la iveala.Ii ating fata cu o palma spre a ma indruma spre fata lui apoi apuc ceva zapada in mana si il pag in fata.MA apuca de incheieturi si ma tranteste in zapada uracandu-se peste mine.

-Chiar vrei sa te frec de zapada asta ca pe burete?

-Vrei asta?imi tuguiesc buzele

-Logic!spune extrem de hotarat

Imi acopar gura cu mana exact cand vroia sa ma sarute si ii spun:

-Atunci lasa-ma sa ma ridic.

-Dar nu fugi.Da?

-Nu fug.

Ma ajuta sa ma ridic in picioare apoi incep sa alerg dezlegandu-mi esarfa de la ochi.Esarfa cade pe zapada rece iar picioarele mele continua sa alerge spre casa.Aproape cand ajung la usa ma impiedic si cad jos.La naiba !Rick ma prinde de brat si ma ridica in picioare si imo trage caciula pe cap ca sa nu ii vad fata.Ce stupid.

-Credeai ca nu te voi prinde?

-Ba da.

-Sa stii ca inca imi datorezi acel sarut sa stii.

-Da stiu.

Intram in casa inghetati amandoi.Ma dezbrac de geaca si incaltaminte,apoi fug pe scari la etaj tipand:

-S-o crezi tu fraiere !rad eu

Oh God...Insfarsit si asta!!!
O sa vina mai repede urmatoarele.
Sper
Deci...fara deci,urmatorul episod...nu conteaza.Secret...surpriza...Bye bye
Lya❤

Love educationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum