Capitolul 5

606 28 3
                                    

Atunci cand am vrut sa mi-o dau jos din fata ochilor,Rick ma oprit.

-Te rog,nu o face...*imi sopteste*

Mi-am dat seama ca el chiar nu vroia sa fac asta dar...nici eu nu mai rezistam.Mi-am legat esarfa la loc.Pentru mine era un chin.Cred ca acum si-a pierdut de tot increderea in mine.A fost o prostie...Dar chestia ca el nu se arata este un lucru foarte ciudat pentru mine.Cand ma gandesc la cum arata,zambesc mereu si imi musc buza de jos.O miscare idioata.

-Nu mai face asta!*tipa la mine*

-Da cu tine nu pot face nimic ?!?!

-Daca ai pofte atunci continuo sa o faci si vei vedea cum dispar hainele de pe tine ca prin magie.

M-am infuriat si am scos limba la el.

-Oh la naiba treci aici !!!

A sarit in pat peste mine si a inceput sa ma sarute salbatic.Eu chiar nu stiam ce sa fac.Eram panicata si cu cat ma saruta mai mult ,cu atat simteam ca ii era si mai greu sa se opreasca.Sa oprit pentru o fractiune de secunda.Banuies ca si-a dattricoul jos.A continuat mai apoi mainile mele aflanduse pe pieptul lui in timp ce el incerca sa imi desfaca nasturii de la camasa.Atunci cand a ajuns la al treilea numar de nasturi am tipat afundat in gura lui.Se trezeste brusc la realitate apoi se da jos de pe mine.

-Imi pare rau.Ar trebuii sa plec.*spune sec*

-Stai,te rog nu pleca !

-Nu mai pot face asta...esti superba si nu ma pot abtine.

-Nu imi pasa !Eu...eu...

-Tu ce ?

-Eu te plac Rick !

-Vezi,nu e reciproc.Eu te iubesc...tu ma placi...ar trebuii sa nu mai vin pe aici.Imi pierd timpu degeaba.

-Si daca spun ca te iubesc si eu cu te te incalzeste ?Iti voi spune asta cand te voi vedea.Pana atunci voi spune nu.Momentan doar te plac,dar te rog sa pastrezi distanta,si cand simti ca ai nevoie de sex te duci sa iti faci un dus,poate iti trece.Dar nu vreau sa pleci.

-Eu nu pot sa stau mereu cu tine...am si eu munca mea...si nu sunt disponibil mereu.De asta vin mereu seara si-

-Esti enervant.*il intrerup*

-De ce ?

-Era parca mai placut cand spuneai lucruri perverse.

-Parca ?Sau chiar era ?

-Uf...

-Simt nevoia sa te fut rau.

-Si ce te opreste ?

-Dragostea...

-Serios ?

-Mai mult varsta...dar prefer sa raman mai romantic.

-Nu-ti iese sa stii.

-Vrei sa ma vezi ?

-Buna gluma...*spun sec*

-Cand te voi fute va trebui sa te vad,sa iti va ochii aia albastri ce ma privesc in ochi atunci cand te pentrez si....

-TE ROG TACI !NU VREAU SA STIU!*tip incercand sa nu zambesc*

------------------------------------------------

Cu chef...cu lene...i'm so sorry...am avut o pauza de recreere :))) liceu si...ma voi apuca de o noua poveste la fel de perversa care sper sa va placa.Momentan nu este publicata.

Love educationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum