Timpul trece,si...desii nu realizez,fuge pe langa mine cu viteza luminii.Viata este exact ca un glob de cristal,care,in cele din urma...este menit sa se sparga.Dar,intodeauna inauntrul lui se afla un lucru special.Toata lumea are acel ceva inauntrul lui care il face minunat...Inauntrul meu se afla Rick.Si odata cu trecerea timpului devine din ce in ce mai special pentru mine.Il iubesc mult,dar nu mai pot continua mult asa...sa nu il vad.Desii nu scot la vedere acest lucru,doare.
Stau in pat,alaturi de minunatul meu iubit,si ma gandesc...cat timp vom mai sta asa...Daca va continua asa,eu...il...voi parasi.
-La ce te gandesti iubire?ma intreaba Rick
-La tine...
-Si la noaptea in care vim face sex.Nu?
-Serios Rick...termina.
-Nu-ti mai plac glumele mele perverse?
-Ba da...dar,totusi,ma enervezi cand stau atat de aproape de tine,dar totusi,atat de departe.Nu pot sta la nersfarsit cu porcaria asta la ochi.Sti,nu?
-Da,stiu.
-Deci,ce ai de gand?
-Nu stiu...
-Daca ma iubeai cu adevarat nu ti-ar fi pasat ca as crede ceva despre tine.Nu imi pasa cum arati!Intelege odata!!!
-Mai am nevoie de timp Lavinia...
-Ti-am acordat tot timpul din lume Rick,daca asta iti este numele.Asta este prima si ultima ora cand te intreb:Ori ma lasi sa te vad si imi spui cine dracu esti,ori...plec.
O liniste extrem de enervanta se asterne intre noi.Nu mai rezist.Ma enervat cumplit de mult.Nu ma iubeste...sunt singura.Sunt doar o jucarie.
-RASPUNDE ODATA!!!tip
-Imi pare rau...nu te pot lasa sa faci asta.Eu...trebuie sa plec.
-Bine!FA Ce vrei!Dute la curvele tale!Din acest moment nu-mi mai pasa.Ma voi muta de aici.
-Nu pleca.Promit ca nu mai trec pe aici,dar...nu pleca.Te rog.
-Doar...lasa-ma.
Mi-am dat esarfa de la ochi si am aruncato pe fereastra dupa ce l-am auzit pe Rick plecand.
Nu pot sa cred...Am fost o fraiera...cum naiba...am putut atat sa stau langa el cu esarfa aia tot timpul la ochi.Da,da...stiu raspunsul.Il iubesc...dar nu pot continua asa.
Cam naspa...
V-am dezamagit
Sorry
Pun next la...5 comentarii❤
Lya
Bye
CITEȘTI
Love education
RomanceLavinia Evans este o fata care s-a mutat de curand in Londra. Totul se schimba in viata ei atunci cand un baiat, intra peste ea in casa la ora 00:00 si o leaga la ochi, pentru a sta langa ea. Usor, usor, ea se indragosteste de el, chiar daca este un...