Capitolul 8

672 30 12
                                    

A trecut o zi...o zi fara el si simt ca a lipsit un an.Vreau sa se intoarca...m-am indragostit de vocea lui si de sarmul lui pervers.De glumele sale si de modul in care vorbeste cu mine.Este tandru si atent cu mine...mai pe scurt,il iubesc.

GATA,TREBUIE SA IL UIT !

Bun,imi fac curat in camera si cobor in living sa ma uit la TV.Mai nimic intersant ,imi pregatesc un bol de floricele si revin.Ma asez pe canapeaua moale si matasoasa cand deodata cineva imi pune mainile la ochi.

-Dami drumul !!!tip

-Stai linistita,sunt eu.

-Stiu !!!

-Stai,vreau sa te intreb ceva !

-Ce naiba vrei ?Lasa-ma !Pleaca,nu vreau sa te ascult.

-Te rog.

-Pleaca...mai ranit destul

-Dami doar o sansa

-De ce ai venit?

-Tu...chiar ma iubesti?

-Binenteles ca te iubesc!Mereu te-am placut.Dar nu renunti niciodata la esarfa aia idioata.Chiar nu imi pasa cum arati.Eu te iubesc pentru ceea ce esti,nu pentru cum arati!Intelege odata.Dar se vede ca nu ai destula incredere in mine incat sa ma crezi.

-Indiferent ca ce lucrez?

-Poti fi si gunoier,tot te iubesc!

As spera sa nu fie,nu vreau sa plec in luna de miere in masina de gunoi.

-Um...ai vreo melodie preferata?

-Cu ce are asta de aface ce fa-

-Doar raspunde!

-De ce ?

-Raspunde.

-Tragi de timp!Pleaca odata,m-am saturat .

-Bine,te las sa ma vezi,dar inainte de asta...

-Oh Doamne nu mai rezist atat!ma intorc cu fata spre el si il sarut avand ochii inchisi.Ma prinde de soslduri si ma lipeste de pieptul sau.Ma tranteste de canapea si imi spune:

-Deschide ochii.

Zambesc inainte de a o face,iar cand vad cine este...

-Isuse !imi acopar gura iar el zambeste

-Din cauza asta nu vroiam sa ma vezi.

-Nu imi vine sa crezi ca esti tu!Sunt o fana foarte mare.Te ador si iti iubesc vocea.

-Orice fata sar fi indragostit de mine doar vazandu-ma dar necunoscandu-ma.Mar iubi pentru faima ,nu pentru cine sunt.Te-am vazut dupa un concert stand pe marginea drumului plangand.Am vrut sa ma apropii de tine dar baietii nu m-au lasat.Am aflat cine esti si unde locuiesti si te-am facut sa te muti aici,ca sa te cunosc,iar tu pe mine la fel.

Corpul imi tremura si imi venea sa plang.Era atat de perfect,si...real!Ochii sai verzi perfecti care nu credeam vreodata ca ii voi vedea.Si,este...doar al meu.Frumosul meu iubit numit....

Suspans.Muhahaha :)))))

Va recomand sa cititi Sex at 15~Harry Styles F.F.~,este scrisa de mine.Si vas ruga sa va lasati parerea intr-un comentariu la acea poveste.Si aici la fel,binenteles.

Pun next la 10 comm.

Csf,capitol +18 merita asteptarea

Love educationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum