Capitolul 4

708 38 6
                                    

Groaznic...

Greseli gramaticale...

I am a fucking loser...

Ce este Doamne omul asta?!?!De unde stie el asa de multe despre mine ?Aici se intampla ceva ciudat si ma sperie.Nu stiu ce vrea sa imi faca...chiar trebuie sa avem o discutie.

-Rick?*intreb curioasa*

-Da iubito ?

-Pot sa iti pun cateva intrebari ?

-Sigur.

-De ce faci toate ciudateniile astea ca sa ma vezi ?

-Pentru ca te iubesc.

-Nuuu !!!De ce nu ma lasi sa te vad?

-Pentru...ca mi-e frica.

-De ce ti-e frica?Doar nu te omor.

-Daca ai stii cine sunt probabil ca nu as simti ca ma iubesti asa cum o fac eu...

-Rick tu te auzi ce spui ?!?!Zici numai prosti.

-Ba nu...stiu eu ce spun...nici numai stiu ce fata ma iubeste si care nu...*zice el*

L-am luat in brate si l-am imbratisat strans.M-am bucurat cand ma imbratisat la randul lui.Am simtit acea caldura trupeasca cat si sufleteasca care ma incalzea pe dinauntru cat si pe dinafara.

-Saruta-ma te rog...*mi-a spus*

-Dar nu te vad !

-Nu conteaza asta tu doar fao !!!

Am incercat sa sarut ceea ce se afla in fata mea dar Rick mi-a ridicat barbia si mi-a indrumato spre buzele lui.Imi intredeschid buzele apoi el patrunde in lacasul meu umed imediat.Eu timida cum sunt,il las pe el sa faca totul deoarece este un expert in asta.Il i-au de gat iar el ma lasa usor pe spate.Acesta coboara pe maxilar unde ajunge la gatul meu.Imi lasa mici sarutari umede pe gat facandu-mi trupul sa tremurile sub atingerile lui.Acesta incepe sa imi traga de gulerul de la bluza incercand sa il rupa.Mi-am infipt unghiile in spatele lui atunci cand ma muscat de umar iar el sa indepartat de mine.

-La naiba !!!*tipa*

-Te doare ?

-Nu ma doare.*chicoteste el*

-Dar atunci ?

Simt cum o greutate se ridica de pe pat iar apoi fereastra de la geamul meu de deschide.

-Nu vreau sa te fut Lavinia !Nu inca...

-Pai si eu cu ce sunt de vina ?

-Ma faci sa vreau sa o fac...si nu ma pot abtine.Ai un corp minunat ce se ascunde sub hainele astea.

-De unde stii tu cum arat goala ?

-Te-am vazut pe geam cand ieseai de la dus.*chicoteste el*

-Poftim !?!?

-Sunt un obsedat...merit o palma din partea ta.

-Serios ?

-Da.

-Tare ?

-Cat de tare poti tu.

M-am apropiat de el zambind si l-am luat in brate.Sper sa il vad cat de curand.Chiar ma face sa zambesc.Il ador pe tipul asta.

-De ce nu m-ai lovit ?*ma intreaba curios*

-Pentru ca nu m-am suparat.Te-ai uitat la mine de la distanta,si nu voi uita asta...dar nu te-ai atins de mine desii nu te vad si asta ma face fericita.

-De ce ai incredere in mine ?Poate sunt un tampit obsedat sexual.

-Daca ai fi fost acum nu as mai fi fost virgina.

-Si...vrei sa nu mai fi ?*chicoteste el*

-Nu.

-Pot sa o fac chiar si daca ai spus nu.

-Stiu ca nu ai face asta fara acordul meu.

-Deci am acordul tau ?

-Nu.

-O sa il am vreodata?

-Poate...

-Acel moment e acum ?

-NU !!!*imi ridic vocea*

-Lavinia ?

-Ce vrei ?

-Te iubesc!

-Ha ha ha...foarte amuzant.*fac misto*

-Vorbesc serios.

-UH...CHIAR NU MAI SUPORT !!!

Mi-am dus mainile la spate si am inceput sa imi desfac esarfa pe care mi-am dezlegato imediat...

------------------------------------------------

Pam pam pam...O,o

Black widow ♥

Trebuia sa o spun =))))

Sunteti curiosi ?Nope ?Ok!!!Lasati-ma in pace !  0_o

Sunt nebuna =]]]] or...mabye indragostita ? ♥♡ :0 PA :))

Love educationUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum