🍁4.Bölüm🍁

46 9 1
                                    

GÖNDEREN. Keskin Mert: kızardığını fark etmedim zannetme .(o an ayrı ayrı şoka girdim 1.nasıl numaramı aldı)(2. nasıl fark etti yanaklarımın kızardığını.                                                 GÖNDEREN .Keskin Mert: pardon ya  domates gibi olduğunu mu demeliydim:D                                       GÖNDERİLEN. Keskin Mert:1.sen hangi ara telefon numaramı aldın. 2.nasıl şifreyi çözdün.3.bay ego !bundan sanane  pislik!                             GÖNDEREN.KeskinMert: bunu hatırlat  uzun hikaye sana uzun uzun anlatırım!                                      GÖNDERİLEN.Keskin Mert: neyi ??        GÖNDEREN. Keskin.Mert: anlatmamı istediğin meseleyi.!!!!                               (telefonu bir an kafasına atasım geldi  ama  zaten o yoktu ve  telefona  yazık olurdu.) telefona kendini" KESKİN MERT " diye kaydetmiş hemen yazıyı silip = "BAY EGO" yazıp yanına kızgın emoji koydum.                Acaba o beni ne diye kaydet ti dedim ....tabikide içimden .                     içeri doğru giderken birisi arkamdan saçlarımı çekti "HANDE" bende onun saçlarını hızlı bir şekilde kavradım kavga etmeye başladık .herkes kavgayı izlerken  bir anda Mert gelip  bizi ayırdı ve Hande'ye sen kendini ne zannediyorsun ? dedi  herkes şaşkınlıkla bakarken . adını bilmediğim  fakat  bizim okulda hep gördüğüm oğlan bir anda Mert 'e  yumruk attı  dudağının patladığını fark edip hemen yanına eğilip iyimisin dedim ama onun gözü dönmüştü belli ki  beni bir anda itttirdi popom yerle set bir şekilde buluşunca bir an küçük bir çığlık  attım ve hemen toparlandım.çocuk tam önümde duruyordu  dizinin tam arkasına  tekmeyi geçirdim .çocuk acıyla inleyip yere otururken arkasına yani bana baktığı anda Mert  hemen yumruğu suratına  gömdü ve Gooooool 1-0 hande ve ismini bilmediğim çocuğa . arkamdan bir kol beni çekip  tokadı yapıştırdı Mert'in omzuna çarptım. yanağım çok acımıştı  hande 'ye yumruğu geçirdiğim gibi yere kapaklandı ve tam kalkarken  saçını tutup ; dikkatli ol yenilen hep sen olma  dedim ve sınıfa  girdim  sırama oturduğumda Mert içeri girdi.                                           GÖNDERİLEN.Bay Ego. hemen müdürün odasına gel  inşallah yoktur. odada ben çıkıyorum arkamdan" çaktırmadan" gel.  mesajı gönderip hemen ayağa kalktım  giderken  mesajın geldiğini duydum ve  dışarı çıktım  yavaş yavaş giderken birden yanıma gelip  hayırdır noldu  sen odunmusun  dudağın  kanıyor ve ellerinin üstü az kalmış  açılacak kanamaya yön tutmuş.. bir an şaşırıp  beni incelediğini bilmiyordum dedi.seni inceleyen yok  hem ben sana pansuman yaparken sende bana  telefon meselesini  anlatırsın .  hangisi? hangisi olacak  telefonumu ve telefon numaramı nasıl aldığın mesele var ya hani.                                  nefes al !!!! şaşırıp buradan bunumu çıkardın ?!!.                                                 yoo da tamam..                                         galiba çok yorulmuş bak sana  yoksa laf kavgası yapardık... Müdürün odasına  geldiğimizde bir an durduk sence içerdemi?!!                                      hayır !!!                                               nereden biliyorsun???                              sordum ! işi çıkmış ve okuldan ayrılmak  zorunda kalmış . o seninle kavga eden çocuğun adı ne?   Furkan  senin kavga etiğin kızın adıda Hande .                                                        yuh artık!! noldu? bu kadarda olmaz karşıdan Hande ve Furkan geliyordu . Hande'yede  Furkan'ada  pansuman yapılmış  geliyorlardı.Furkan  Mert'e  Hande bana  bu iş burda bitmez  diyip yanımızdan geçip giderken  ben Mert le aynı anda : Bitmesin ezilen taraf yine siz olursunuz  dediğimizde , bir an  şaşırıp kahkahalarla gülmeye başladık. ve  ilk susan ben oldum.1.2 dakika sonra o da sustu.ben pansuman için gerekli malzemeleri çıkarıp yavaşça dudağına ve kaşına  pansuman yaptım. sağol... tam odadan çıkarken  nereye ? nereye olacak sınıfa!!! senin yaran !!!! bende yaramı var !!!! aynanın önüne geçip baktım ki benimde  dudağım patlamıştı.o ha ne ara oldu bu ? hande sana tokat attığında oldu herhalde .                          sandalye' ye oturdum ve dudağımı temizlemeye çalışırken bir an da  pansuman malzemelerini  elimden alıp dudağıma pansuman yapmaya başladı ve hemen bitirdi teşekürler   hadi sınıfa gidelim . zilin çalmasına az kaldı  istersen biraz konuşalım . olur tabi.                                                    elini uzatarak biraz kötü bir tanışma oldu ama adım Mert Keskin elini tutup bende Duru Korkmaz eee telefon meselesi?  şimdi sen derse odaklanmış ders dinlerken  bende telefonu'nu alıp  hemen kendi numaramı yazıp kaydettim ve senin numaranıda  ben kendi telefonuma kaydettim. eee peki şifre telefonundan bir şeye baktın ve kapatmayı unuttun bende hemen aldım...zil çaldı.

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Bölümü umarım beyenirsiniz bundan sonraki bölümlerde görüşmek üzer hatalarım varsa yorum bırakın  oy atmayı unutmayın. hoşçakalın :) :) :)

Gerçek Bir RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin