Gönderen Bay ego:kuzey,mehmet, efe,ve berk hepsi bizim sınıftan :) :)
Gönderilen Bay ego:hiç yanında görmedik !!!
Gönderen Bay ego:onlar okula bugün kayıt oldular benim ayrıldığım okuldan geliyorlar.
Gönderilen Bay ego:haaaaa şimdi anladım !!
Gönderen Bay ego:senin arkadaşların kim:Buket onu biliyorum başka yokmu?
Gönderilen Bay ego: Buket, leyla, yağmur, ada bizim sınıfta değil o da bizim sınıfa geçecek!!! inşallah!!!
Gönderen Bay ego:niye!!! inşallah!!!'ı belirtin.
Gönderilen Bay ego:!!!inşallah!!! olduğu için .
Gönderen Bay ego:ne acayip bir kızsın.
Gönderilen Bay ego: teşekkür bi acayip denilmediydi sayende oda dendi tam oldu.
Gönderen Bay ego: ayyy ne güzel!!!
Gönderilen Bay ego: yaaaaa ne demezsin çok güzel.
(Zil çaldı)
Dışarı çıktım Ada'yı görünce gel işareti yaptım. Hadi senin işi de halledek.
Tamam hadi o zaman.
Müdürün odasının yolunu tuttuk .
Odanın önüne geldiğimizde kapıyı tıklayıp!!içeri girdik !
Hacam ada bizim sınıfa geçecekti de.
Sebep ?
Hacam orda arkadaşı yok ve oraya uyum sağlayamıyor...
Tamam yarına geçmiş olursun.
Teşekkürler hocam diyip çıktık.
Dersimiz ingilizceydi hocamız bayan'dı.
Galiba tek bayan hoca bu dedim içimden.
Sonra bu hocanın yeni geldiğini öğrendim.
Tanışma faslı bitti ve derse geçerken bir an burnumda bir sıcaklık ve sızı hissettim, ve gözüm karardı.
Mertin Ağzından:Durunun burnu kanamaya başladı ve omzumun üstüne düştü.
Kıyafeti kan olmuştu ve benim kıyafetimde normal olarak kan olmuştu .
Hemen hoca ambulansı aradı ve 2-3 dk sonra ambulans geldi.
Müdüre haber verildi .
Hemen sedyeye yatırıp götürdüler ben de buketi , leylayı ve yağmuru alıp hemen arabama binip hastanenin yolunu tuttuk.
Hastane zaten yakındı hemen geldik.
Geldik geleli 23 dk olmuştu ama hala ses seda yoktu.
Biz geldikten hemen sonra mehmet, kuzey, berk, efe , müdür ve ingilizce hocası geldiler.
Doktor odadan çıktı fazla kan kaybetmiş kana ihtiyacımız var kanı B rh - hemen benim kanımın uyuştuğunu duyunca aaaa benim kanım dedim.
Aslında berkin kanıda B rh -ama o kan vermekten korkar o yüzden ben vereyim dedim.
Hemen kan almak için odaya girdik ve sadece 2 tüp kan aldılar.
Hemen çıktım.
Ben çıktığımda anne ve baba sı gelmiş lerdi. Onlarla birlikte beklerken .doktor kapıdan çıktı hemen doktorun yanına gittik !!!
Gözünüz aydın uyandı.
Ama 1 -2 saat dinlenmesi gerek ondan sonra taburcu olur .
İçeri giren olmadı hiç.
Müdür, hoca, efe, berk, mehmet, ve kuzey gitmişlerdi. 1- 2 saat doldu taburcu ettiler ve bugün dinlenmesi gerek okula gitmesin .geçmiş olsun diyip gitti doktor.hemen hastaneden dışarı çıktık Duru hiç konuşmadı sessizce yürüdük.
Biz okula giderken Duru nun annesi ve babası eve gittiler.🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Birdahaki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın. Oy ve yorum atmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bir Rüya
RomanceO gün babamın öldüğü gün tam intihar edecekken aşık olduğum adam sayesinde Gerçek'ten Rüyaya geçtiğim gün...🍁🍁sonsuz bir gelecek , sonsuz bir hayat ve sonsuz bir rüya..