🍁7.bölüm🍁

28 6 1
                                    

Sınıfa girdik dersler yavaş yavaş geçiyordu.
Aklım hep Duru'daydı.
Acaba ne olmuştu??? Hemen telefonumu cebimden çıkarıp mesaj yazmaya koyuldum.
Gönderilen acayip kız :nasıl oldun ?biraz daha iyimisin?çok korkuttun  hepimizi !!!
Gönderen acayip kız :daha iyiyim,teşekkürler,  korkulacak bir şey yokmuş zaten dersler  nasıl geçiyor???
Gönderilen acayip kız :  ....... gibi geçiyor , pardon  hiç zaman geçmiyor.
Gönderen acayip kız:kaçıncı ders?
Gönderilen acayip kız:son ders ''te sen şu anda ne yapıyon???
Gönderen acayip kız: yatakta yatıyım napacam  başka acaba ??
Gönderilen acayip kız: İyi yat  yarın okula gel bak  valla en azından senle bir atışıyorduk falan zaman geçiyordu .şimdi zaman geçmiyor.
Gönderen acayip kız:tamam tamam gelicem zaten .sana iyi dersler.
Gönderilen acayip kız: sanada iyi yatmalar....
Durunun ağzından : saat 06:30 'du hemen kalkıp  elimi yüzümü yıkayıp kahvaltiyı hazırlamak için mutfağa gittim.hemen çayı koyup masayı hazırladım.
Annem uyanmış oooo 'Ne 'o duru hanım  siz hiç kalkarmıydınız???
Yooo kalkmazdım ama dün akşam saat 08:00 'dan beri uyuyorum eeee haliyle de erken kalktım...
İyi iyi aferin  dedi ve çayı demledi .
Ablam uyanıp ohoooo gençler bakıyorumda  bugün erkencisiniz hayırdır???
Hayır... hayır kahvaltıyı  bugünde  ben  hazırlayayım dedim...
Ablama saçma sapan bir görev verip mutfaktan  babam uyanmışmı diye bakmaya gidiyordum ki bakmama gerek kalmadı babam Günaydın  diye diye  geliyor .
Günaydın  babacığım diyip öptüm .ve beraber masaya oturduk .(ve başlasın kahvaltı) ☆☆☆☆
Kahvaltı bitti hemen saçımı yaptım hiç düzleştirmedim bile uçları hafif dalgalı oldu .
Bileğimi  çok  boş bulup 2 bileklik alıp  bileğime geçirdim..ardından rimel ve dudak balmı sürüp  çantamı  aldım ve dışarı  çıktım evden  çıkarken  annemi , babamı , ablamı öpüp  öyle çıktım.
Aklıma buket  geldi hemen telefonumu alıp POnçik'İM yazısına tıkladım.
Alo kanki okula gittinmi ??
Evet şu anda okul kapısının önündeyim  noldu da ?
1.si senin sesin niye kötü.
2.girmediysen beraber  gidelim diyecektim .
3. Hayırdır sen okula bu kadar erken gitmezdin .
Okula gel konuşuruz.
Tamam orda bekle 5 dk ordayım.
Hızlı adımlarla 10 dk içinde okula geldim.
Okulun kapısının  önünde  buket ve kızarmış gözleri ''ni beni beklerken buldum.
Günaydın ponçik
Günaydın
Noldu anlat hadi ?
Babamla kavga ettik yine annem neden beni babamın başına bırakıp gitmiş ,bıkmış artık benden  ve  davranışlarımdan .(ağlayarak söylüyordu. )
Lavaboya girip sarıldım  şşşşttt ağlama kızım üzülme .
Hiç sizin aileniz gibi değil hayatım Duru beni asla tam olarak anlayamazsın.
Tamam sakin ol.
Gönderilen Bay ego:hoca gelince mesaj at.
Gönderen Bay ego:Niye  noldu ??
Gönderilen Bay ego: buketin annesi.
Gönderen Bay ego: ne olmuş  annesine ??? Korkutma adamı söyle sene ??

🖤🖤🖤🖤🖤🖤💜💜🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
Bölümüm  kısa oldu ama inşallah bir dahakine uzun olur .
Yorum yapmayı ve oy atmayı  unutmayın .HOŞÇAKALIN....

Gerçek Bir RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin