🍁10.bölüm🍁

13 2 0
                                    

Dikkat!!!  06.00'da herkes  kızların  evinin önünde olacak  saat 10.00'da aynı eve geri götürecek. Okey?
Herkes tamam derken.
Efe emredersin komutanım.da hangi kafe ?
=yeşil çam başka neresi olacak.
Tamam abicim.
Zil çaldı ve hemen eve  koşa koşa gittim.annem'e tekrar ÖZET geçip hemen odama geçtim.
Saçıma fön çektim.hafif rümel. aylaynır.hafif kırmızı hafif pembe bir renkte ruj. Ve siyah oje mi sürdüm.
Küpem  kalp şeklinde. kolumda sportif  bileklikler var. Boynumda da kuru kafa bir kolye .
Veee kıyafetim....
Kot mavi pantolon. siyah tişört .pudra ceket. Koyu  yeşil ayakkabı ve telefonuma mesaj geldi.
Gönderen Bay ego:saat 05.50.hadi biz herkesten önce gidelim acele et.
Gönderilen Bay ego:Tamam tamam hazırım iniyorum.
Hemen annemi öptüm ve saat 10'da burdayım diyip çıktım.
Arabasına yaslanmiş bir biçimde telefonuna bakan mert'i gördüm üstünde  mavi pantolon kırmızı tişört  siyah ceket ve onda da  yeşil ayakkabı ve mavi şapka'yla çok "cool " duruyordu. Beni görünce oooo acayip bayan'da gelmiş hoş gelmiş atla dedi.
Arabaya bindim. hemen kafeye 10.dk içinde geldik.
Beraber indik bizim ordaki  sade kafelerden değildi .üstünde kocaman yazılarla "yeşil çam"yazıyordu.
İçeri girdiğimizde çok güzel bir hava vardı pek insan yoktu ve oldukça  hoş bir yerdi hemen biri gelip mert bey 10 kişilik masanız. Arka tarafta cam kenarında dedi.
MERT:arkadaşlarım gelince hemen masaya gönder.
GARSON:peki efendim siparişleri şimdi mi alıcaksınız.
MERT:hayır.arkadaşlarım gelince.
GARSON:peki efendim diyip gitti.
Yemek yedikten sonra herkes arabada geldiği eşiyle sahilde vakit geçirecek.
İyi bana uyar. dedim başka ne diyeyim.
Ama "eşiyle" bu lafı çok hoşuma gitti.
Allahım bana noluyor.
Yoksa!! hayır!!hayır !! saçmalık onun peşinde koşan çoook güzel kızlar var bana mı bakacak daha neler.
Mert hâlime gülüp ne düşünüyorsun  böyle gözlerini devire devire .
Eyvah gözlerimi mi devirdim ben. hiiç öylesine .
Kapıda Ada ve Mehmet belirdi yerlerine oturdular.
Sonra leyla'yla kuzey  ve onlarda yerlerine  aldılar.
Sonra Buket ve Efe sevgili gibi aynı kıyafetler Buket bana Efe  mert 'e ters ters  bakıyordu. Birbirimize bakıp güldük.
Son olarak Yağmur ve Berk'te yerlerini aldılar.
    Ve    Başlasın  Şamata.....
5 dk sonra garson geldi. Ne alırsınız  dedi? Mert:bence Efeye ve Buket'e  soralım çünkü bugün onlar için burdayız diyince herkesin gözü beni ve Mert'i  buldu.
Neyse yemekler sipariş edildi, sohbetler edildi  yemekler yenildi ve herkes ayrıldı  ilk ayrılan  ben ve Mert olduk.
Beraber sahil kıyısında yürümeye  başladık.
Nelerden hoşlanırsın dedim.
_ şarkı söylemekten
_ müzik aletleriyle uğraşırım arada
_futboll  ve basketboll oynamaktan
_Yüzmekten                                      
_   Sahil kenarında yürümekten.
Dedi .peki sen
_şey ben. Kitap okumaktan       _voleybol  oynamaktan
_dans etmekten
_Şarkı söylemekten
_film izlemekten
 
Bir iki dk sonra o sordu
Annen ve baban nasıl birileri? aranız nasıl ?
Annem ve babam benim için dünyanın  en iyi insanları  annemle babam kadar olmasada iyi anlaşırız.
Babam bize hiç kıyamaz bize bakarken hep gözlerinin içi güler .
Bi de ablam var pek iyi anlaşamayız ama onuda severim.
Ha bu arada
Annemin adı: Gönül
Babamın adı: selim
Ablamın:Gizem
Ya senin ailenle aran nasıl: ?
Benim ailemle aram seninki kadar güzel değil dedi .annem benimle çok ilgilenir  annemle çok iyi anlaşırım ama babam babamdan nefret ediyorum. İşten ve abimden başka şey düşünmez.
Aslında abimide onun işlerine yardım ettiği için seviyor .
Abimle aram pek iyi değil ama bende onu severim.
Annemin adı:Şelale
Babamın adı : Tunç
Abimin adı:Demir

Mert çok üzgündü  yüzü çok düşüktü bi cesaret geldi ve ona sarılıverdim.
ben ona sarıldım ben.
Merak etme baban bir gün  anlar ve seni canından  çok sever  bundan eminim bence seni seviyor ama belli etmiyordur.dedim.
Mert ''ten ayrıldım ve yürümeye başladım oda yürüdü.
Duru 'dedi yüzüne baktım ne diyeceğini çok merak ediyordum.
Sen hayatımda gördüğüm,  en acayip en iyi , en saf ,en temiz, ve ,en gerçek, kızsın dedi.
Gülümsedim  ve bende ona
Sende benim için çok acayip, çok iyi ,
Çok cesur, ve çözülmesi zor birisin. Dedim.
Sesiz sesiz yürüdük .
Mert?
Efendim Duru?
Şu anda sevdiğin biri varmı?
Hayır yok.
(Ohhh içim rahatladı be.) :)
Peki önceden varmıydı.?
Evet vardı
( yüzüm bir anda düştü)

🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum sizi çooook seviyorum umarım yeni bölümü beğenirsiniz. Hoşçakalın.      🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

Gerçek Bir RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin