Hande .2 yıl önce ona deliler gibi aşıktım. Sonra biz çıkmaya başladık ne oldu biliyormusun??
Ne Oldu?
Okula yeni gelen biriyle birlikte oldu beni aldattı bi de onu öperken fotolarını attı. O günden beri hiç bir kıza o gözle bakmadım.o yüzden beni çok sevecek ve asla bırakmayacak birisi olmasını istiyorum...
Senin şu anda sevdiğin birisi varmı?
Hayır yok..
Önceden vardı 4 yıl önce ama gelip beni sevmediğini benden tiksindiğindini artık benimle olmak istemediğini söyledi.o günden beri ne sevgilim ne de sevdiğim oldu.
Saat 9:30 hadi kafenin oralara doğru gidelim çok uzaklaştık ormanlık alana gelmişiz.
Hızlı hızlı yürüdük herkes karedeydi ve şok Buket ve Efe el ele.
Saat 9: 50 herkes geldiği arabalara bindikçe yola koyulduk.
Duru...
Efendim mert
Pazar günü okulun oraya gel seni bir yere götüreceğim ve biriyle tanıştıracam.
Kimle tanıştırcan ?
Süpriz ama senden en doğal halinle olmanı yani giyinmesi istiyorum. Benim için çok özel biriyle tanıştıracam seni
Tamam .
15 dk içinde evimizin önüne gelmiştik.
Her şey için teşekkürler diyip indim apartmanın önüne gelip arkamı döndüm arkamdan bakıyordu.el sallayıp içeri girdim. Merdivenlerden çıktım tam kapıyı açacağım sırada annem kapıyı açıverdi.seni koyan kimdi?Kız mıydı ? erkek mi?anne dur bi soluklan üstümü değiştirip salona geliyorum.
Tamam hızlı ol.
Hemen odama girdim ve kapıyı örttüm.of anneme ne diycem .
Hemen buket 'ı aradım .
Alo buket annem seni koyan kimdi diyor. Erkek desem öldürür anneme yalanda söylemek istemiyorum .
Yardım et kanka.
Bu öyle deyil pembe bir yalan böyle düşün tamam mı .ben sana sonucu bildiririm. Hemen üstümü değiştirip salona gittim ve annemin yanına oturdum. Annem endişelenmeni anlıyorum ama bu kadar endişelenme beni koyan kız'dı hiç tanımadığım erkeğin arabasına binermiyim.
Peki adı ne ?
Allahım inanamıyorum. Azımdan bir anda "hande" çıktı .
Iyi birisimi anlat bakalım küçük hanım.
Evet iyi birisi çok'ta zengin yoksa o arabayı nasıl alacaktı .
İyi bakalım hadi git yat .
Peki iyi geceler.
Hemen odama gidip yatağıma uzandım ve Buketi aradım.
Kanka anneme beni bir kız bıraktı dedim.
Adı ne dedi?
Bende hande dedim ağzımdan çıkıverdi.ya of
Neredeyse
Dur dur bide çok iyi biri çokta zengin yoksa o arabayı nasıl alırdı dedim.annemde inandı.da asıl bomba
Mert'le sahil kenarında çok güzel şeyler konuştuk.
Mesela ailemizi tanıttık.ayrıca bana pazar günü süprizi varmış.
Ohoooo Duru hayırdır.
Öyle deyil yanlış anladın biriyle tanıştıracak. En doğal halinle gel dedi okuldan alacak beni .
Eeeee.
Ha bide sevdiğin var mı dedim "yok" dedi. Önceden var mıydı dedim "var" dı dedi.
Hande dedi ben onu seviyordum. çıkıyorduk dedi sonra sınıfa yeni gelen biriyle birlikte olmuş ve merte fotolarını atmışlar.
Oha yuh yani mert aldatılmışmı?
Aynen aynı benim gibi .
Şey ben öyle demek istemedim.
Biliyorum
O günleri özlüyor musun?
Tabi ki hayır saçmalama hem ben.
Evet sen
Kimseye söyleme ama galiba Mert ten hoşlanıyorum.
Biliyordum aranızı yaparım .
Saçmalama o bana bakmaz saçma sapan şeyler düşünme ve yapma.
Neyse uykum geldi yarın ara hafi iyi geceler.
İyi geceler.
Gönderen Bay ego:iyi geceler acayip,
İyi, sevimli ve benim için güzel olan kız :):)
Gönderilen Bay ego:iyi geceler dürüst,
Yakışıklı ve arada centilmen olan erkek:):)
Kalktığımda saat 10:30 du hızlıca kalktım fakat bu günün cumartesi olduğunu hatırlayıp geri yattım.ve elime telefonumu aldım. 2 kez etiket aramış. Ve 1 de mesaj 5 dk önce atılmış. Tabiki mert.
Gönderen Bay ego: Günaydın ! :))
Gönderilen Bay ego:Sanada Günaydın!!!!
Gönderen Bay ego: camdan dışarı bi bak.
Hemen dışarı baktım ki ne göreyim....🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
Sizce ne oldu sokakta ne var sizce tahminlerinizi yorumlara bırakın.
Seviliyorsunuz okuyucularım ...
Vote atmayı ve yorum bırakmayı unutmayın !!!! 💕💕💓
🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Bir Rüya
RomantizmO gün babamın öldüğü gün tam intihar edecekken aşık olduğum adam sayesinde Gerçek'ten Rüyaya geçtiğim gün...🍁🍁sonsuz bir gelecek , sonsuz bir hayat ve sonsuz bir rüya..