Din perspectiva lui Isabell
Ma trezesc din cauza razelor de soare. Ma uit la telefon si vad ca e 9:56 . M-am ridicat din pat si m-am dus sa fac un dus. Dupa 15 de min am iesit . Mi-am piepranat parul si l-am impletit intr-o coada. M-am imbracat intr-o rochita cu flori. Si niste sandale. Am coborat jos si Mark vorbea la telefon . Mi-a zambit.
-ce face pustoaica??
-bine Pustiule! Tu?
-bene.... vrei sa iesim !??
-ok..... vreau sa ma plimb! E frumos afara!
-bine.... hai!
Cand sa iesim ne-am intalnit cu Tata.
Da ii spun tata.
-ce faceti?!! Intreaba Tata
-iesim Putin tata! Zic Eu
-cum mi-ai spus?
-da Tata!
-oo scumpo! Si ma ia in brate.
Am iesit si am luat masina lui Mark . Ne-am oprit la un magazin. Mark a plecat la alt raion . Dupa am plecat pe drum am vazut un jeep negru.
A inceput sa ne atace. Cu pistoale . Mark tragea si el dar pana la urma am facut accident. Stiu ca cineva ma luat in brate. Si ma urcat intr-o masina . Nush ce sa intamplat dupa dar stiu ca e ceva rau.
Din perspectiva lui Ethan
Am auzit ca Mark a facut accident si ca Isabell era in masina. Doamne da sa fie bine. Am plecat repede spre spital. Cand am ajuns am intrebat repede de Isabell. Dar mi-au spus ca nu e . Cum naiba. Dupa am fost in salonul lui Mark statea ingandurat.
-Hei! Isabell unde este ?!
-a luat-o.......
-cine!!!!
-Damian!!
-nu se poate. Nuu nuu .
Am iesit si l-am sunat pe Trey
-Trey! Pregateste oameni! Trebuie sa-l gasim pe nenorocitul de Damian!
-da sefu...
scurt!!! I
CITEȘTI
Vanduta de unchii mei ❤️
RomanceIsabell este o fata de 17 ani care este vanduta de unchii ei unui om bogat pentru Bani dupa ce parintii ei mor acum un an Oare ce se va intampla cu Isabell?