💖16💖

2.6K 61 1
                                    

Ma trezesc bine dispusă. A fost o noapte minunata petrecuta cu Ethan. Sunt fericita ca m-am dăruit lui. A fost grijuliu cu mine. Vad ca a plecat la firma. Muncește mult de la un timp. Azi am aflat ca e ziua lui . M-am gândit sa fac un tort si sa ma duc la firma sa-i fac o surpriza. Ma îmbrac intr-o rochița albastra cu niste sandale albe si parul mi-l ondulez. Fac curățenie prin casa si ma apuc sa fac un tort de ciocolata. Pun toate Ingredientele si il pun in frigider sa se facă.
Dupa 4 ore*
Ma duc la frigider si iau tortul. Il înfășor bine si plec spre firma. E ora 12:30 . Ethan inplineste 21 de ani. Iau un taxi . Cand ajung plătesc taximetristului si merg in firma. Toti ma saluta respectuos. Cand ajung langa usa biroului lui Ethan se aud gemete si o femeie care vorbește.
-ahh iubitule!!! Ce bine ma fu*i !!!! Ahhh !!! Idioata aia de Isabell sau cum o cheama ce face?!!! Acasa nu?!! Zice ea râzând
-da iubito! Zice Ethan râzând
Cand aud asta. Încep sa plang neîncetat. Cum poate sa-mi facă asta. Eu il iubesc si el își bate joc de mine.. il urasccc. Mi-a luat puritatea. Cum am putut avea încredere in el. Ce idioata am fost crezând ca ma iubește.
Am strâns din Dinți si am intrat .
Era o fata blonda cu ochii căprui dezbracata pe Ethan . La fel era si el. Cand ma vazut a dat-o pe aia jos repede uitându-se mirat la mine si speriat. Am început sa plang in fata lui. Tarfa sa îmbrăcat repede si a iesit. Ethan vine spre mine si zice:
-iubita mea! Nu e ceea ce pare!
Atunci ii dau o palma de toata Frumusețea. Si ii zic dur
-du-te dracu! Accentuând cuvântul ,,dracu"
Atunci am început sa plang Iar si am fugit. El era dupa mine . Stiam . Il urasccc. Stiu ca ma striga dar nu ma opresc. Iau un taxi si plec spre casa sa imi fac bagajul. Pana la urma sunt o copila pentru el. Imi fac repede bagajul cand dau sa ies pe usa intra el.
-iubito! Nu pleca te rog... iartă-ma!!!
-știi ceva?! Lasa-ma in pace!! Aia ma facut idioata si tu i-ai spus ,,iubito" . Si alta chestie aseara te-ai culcat cu mine , azi cu alta si tot asa. Mai mințit in tot acest timp Ethan. Mereu veneai tarziu si te simțeai bine findca te culcai ori cu una ori cu alta. Ai profitat de inocenta si iubirea mea Ethan..... nu poti nega asta.... dar ce pot spune acum este ca TE URASC! Ii strig in fata si plec. Ajung la taxiul care l-am luat adineauri si am decis sa-l sunt pe fratemiu sa plec la ei .
Conv telefonica
-Alo frate! Spun plângând
-Alo surioara! Ce sa intamplat?! De ce plângi?
-Ethan..... l-am prins azi la firma inselandu-ma! Zic printre suspine
-ce?!!!! O so încaseze!!! Nenorocitul!!!
-si aseara m-am si culcat cu el....
-offf nuuu! Surioara sigur esti bine!?
-sincer....nu .... te-am sunat sa-ti spun daca pot veni la voi!
-desigur te așteptăm!
Conv telefonica terminata.
Imi șterg lacrimile . Nu sunt o copila care plânge dupa o acadea. Pot trece peste asta. O sa-l uit pe Ethan. E doar un afemeiat. Am gresit mult crezând in el. Il urasc. De acum ma jur ca nu voi ma vărsa o lacrima pentru Ethan.
************************************
Ajung in fata uși al tatălui meu . Azi imi cunosc si mama adevarata. Sunt fericita dar pe alta parte sunt trista. Sun la usa si Răspunde Mark. Il iau in brate in lacrimi.
-frate..... il iubesc  mult!! Cum a putut! Spun printre suspine.
-shh.... gata calmează-te! E un nenorocit! Tu esti o fata minunata! Si ma săruta pe creștetul capului.
Intram in sufragerie si pe canapea era tata privindu-ma trist si inca o femeie cu parul brunet si ochii căprui. Tot la fel de trista ma privea. Plângeam incontinu. Ma duc la tata si il strâng in brate.
-tata! Mi-a fost dor de tine!
-si mie fata mea!! Nu mai plânge ! E un nemernic! Uite vreau sa-ti prezint pe cineva. Sti ca ti-am zis cand te-am luat acasa la mine ca mama ta vine ,,maine" pai atunci na mai putut veni si a venit acum. I-am spus tot despre tine. Stie de tine si de Ethan. Pai ea e mama ta. Si face semn către femeia aceea.
Ma duc si o iau in brate.
-mama! Ma bucur sa te vad!
-si eu scumpo! Nu plânge iubita mea! Spune stergandu-mi lacrimile.
-Ethan va plăti ca te-a facut sa suferii!!!
-nu frate! Lasa-l ! Nu ma mai interesează de el!
-bine! Iti este foame!?
-nu! Vreau doar sa dorm!
-ok.
Ma duc in fosta mea camera si ma pun in pat greu adormind. Ma gândeam incontinu la el. Am plâns pana am adormit.
_______________________
Sper ca va placut!!!!

Vanduta de unchii mei ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum