Isabell P.O.V
Ma trezesc de dimineața si fac un dus de 15 minute . Imi iau o pereche de blugi tăiați in genunchii de culoare negru si un tricou pe care scrie ,,i'm the Queen bitch" . Imi las parul desprins si ma încalț cu niste adidașii de la Nike. Vad ca e ora 9:00 deci mai am timp pana sa ma întâlnesc cu Alex. Cobor si vad ca fratemiu nu e. Dar vad un castron cu clătite si un bilet.
,,Sunt plecat cu Alissa, fata cu care am vorbit aseara. Vin pe la 13. Pofta buna! — Mark. ,,
Off îndrăgostitu meu. Asa e viata de îndrăgostit. Asa am fost eu . Tot imi amintesc de Ethan . Dar trebuie sa-l uit .
Mananc clătitele si plec spre parc.
Stau si-l astept pe Alex . E ora 10:20 . Nu mai inteleg nimic . De ce întârzie atat de mult . Acum e 10:40 . Deodata simt o mana pe umărul meu cu speranța ca e Alex dar m-am înșelat. Era Ethan .
—buna Isabelle!
—ce cauți aici?!!!
—uite! Vreau sa vorbim , te rog!
—noi doi nu avem ce vorbii! Acum pleaca! Du-te la blonda ta!
—esti geloasa!
—nu , nu sunt! Am un iubit ! Il cheama Alex ! Si pe el il așteptăm nici de graba pe tine!
Începe sa Rada si imi zice
—nu esti cu Alex ! Stiu foarte bine! Nu ma minții Rapunzel.
- unu la mana de unde crezi asta si doi nu imi mai spune Rapunzel!
-nu cred , stiu!
— bine nu sunt cu el! Dar de unde știi!???
—findca fratele meu nu ar fi cu tine!
—poftim?!!! Ce frate !!!
—Alex e fratele meu mai mic Rapunzel ! Ce , nu știai?
—ce proasta sunt! Sunteti amandoi niste idioții si pedofili!
—pedofil?!! Wtf! Stiu ca idioți suntem dar pedofili nici gând. Bine poate fratemiu.
—heyyy! Se aude o voce cunoscuta. Era Alex .
—buna frățioare!
—pe cine faci tu pedofil?
—pe tine! Ce ? Nu esti?
—tu esti pedofil! In fine! Buna Isabell! Ce mai faci! Aa si imi pare rau ca te-am mințit! Dar fratemiu e fratemiu sti tu....
—tăceți! Eu plec! Nu stau cu idioți de vorba mai degrabă niste pedofili!
—oh, imi pare rau ! Eu plec ! Zice Alex plecând. Dupa el fugea o fata. Of Alex.
—se pare ca am rămas singuri! Zice Ethan zambind pervers
—Pai se pare ca vei rămâne singuri mister Pedofil! Sau mai bine zis Dobitocule!!!!
—oh ce dor imi era sa-mi zici asa iubito! Mai zii o data!
—ce? Dobitoc!?
—știi! Eu te iubesc Isabell! Iartă-ma Isabell! Te rog! Tu ma iubesti!?
—da! Si eu te iubesc dobitocule! Dar m-ai facut sa sufăr! Chiar foarte mult! Știi cat ma doare! Imi tot amintesc aceea zii imbecila cu curva aia! E greu sa te iert ! Intelegema! Zic printre suspine .
Simnt cum ma imbratiseaza si imi spune calm .
—nu as putea iubi pe nimeni altcineva! Nu exista nimeni sa te înlocuiască! Te iubesc Isabelle
Dupa imi ia capul intre mainile sale si ne sărutăm . A fost un sărut minunat. Stiu ca il iubesc .
___________________________
Hey! Craciun fericit! Sper sa va placa capitolul! Va pup!
CITEȘTI
Vanduta de unchii mei ❤️
RomanceIsabell este o fata de 17 ani care este vanduta de unchii ei unui om bogat pentru Bani dupa ce parintii ei mor acum un an Oare ce se va intampla cu Isabell?