⭐️21⭐️ ( final)

2.6K 64 6
                                    

Stau langa patul lui Ethan si plang. Ma doare sa-l vad asa . Mor daca el pătește ceva. Deodata simt ca ma strânge de mana . Era treaz. Doamne multumesc. Începe sa imi mângâie parul si imi zice
—iubito, stiam ca vei veni! Stiu ca nu poti trai fara mine!
—cum as putea trai fara tine! Tu esti viata mea Ethan! Te iubesc dobitocule!
—si eu te iubesc! Dar te rog iartă-ma si sa fim din nou impreuna! Nu pot sta fara tine!
—te-am iertat deja! Si il sărut scurt pe buze
—deci suntem din nou impreuna?
—mm......Da!
—in sfârșit iubito! Te iubesc
—si eu te iubesc! Ma duc sa-ti iau ceva de mâncare!
—bine iubito!
Ma duc sa iau o supa. Cand intru il vad pe Dobitocul meu îngândurat.
—ce este iubire?!!
—pot sa-ti spun ceva? Zice el trist
—da, sigur!
Imi povestește ca curva aia la amenințat. Il mângâi pe frunte si ii zic
—vom înfrunta impreuna situația!
—am crezut ca ma vei certa !
—nup.... acum lasa asta si mănâncă!
—bine iubito! 
Pe usa intra un doctor de 40-45 de ani si zice.
—puteti pleca maine! Totul este bine ! Insanatosire grabnica!
—multumesc! Zice Ethan
—iubitule este seara, ma duc sa vorbesc si cu ai mei ca ma împac cu tine! Ok? Vin maine sa te iau!
—bine iubito!
—nu te superi?!
—cum sa ma supar iubito! Si ma săruta pe frunte.
Ies din salon si ca sa vezi . Pe hol dau de curva aia nenorocita si zice .
—ce cauți fă aici??
—poftim ?!! Zic eu . Cum iti permiți?! Nenorocito! Din cauza ta a facut accident!!! Si ii dau o palma. Acum pleaca de la iubitul meu
—o sa plătește Isabell! Jur! Si pleaca.
Toata lumea ne privesc confuzi.
Ies din spital si plec spre casa. Cand ajung parinti mei si fratemiu stăteau pe canapea îngrijorați. Cand ma vad se ridica toti.
—scumpo, cum este?! Este bine? Intreaba mama
—da, si-a revenit! Si vreau sa va zic ca suntem un cuplu din nou.
—bine iubita mea! Zice tata
—sper sa fiți de acord !
—desigur ca suntem scumpo!
Observ ca langa fratemiu este o fata blonda cu ochii albastri. Este foarte frumoasa.

—oh, am uitat sa va prezint! Ea Alissa iubita mea! Iar ea e sora mea Isabell! Dau mana cu ea si imi zice —incantata Isabell! Am 26 de ani! Tu? —incantata ! Am 19! ( fratemiu are 28, ea 26, se potrivesc) —pari de 23-24! Zice ea râzând —multumesc! T...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

oh, am uitat sa va prezint! Ea Alissa iubita mea! Iar ea e sora mea Isabell!
Dau mana cu ea si imi zice
—incantata Isabell! Am 26 de ani! Tu?
—incantata ! Am 19!
( fratemiu are 28, ea 26, se potrivesc)
—pari de 23-24! Zice ea râzând
—multumesc! Tu pari de 16-17!
—stiu! Si începem sa radem amandoua
—ea e cumnata ta surioara! Ne căsătorim peste 2 săptămâni! Si vom avea un copil!
—felicitări ! Zic eu fericita pentru ei si ii imbratisez

Am mai stat cu ei si am povestit chestii. Dupa ne-am pus la culcare. Ma gândeam daca voi fi si eu la fel cu Ethan.

******
Ma duc spre spital cu niste mâncare.
Intru in salonul iubitului meu si il vad dormind.
—hey, iubire! Am venit!
—buna iubire! Ai adus papa?
—da dobitocule! Hai sa mananci! Si sa-ti povestesc ce sa intamplat aseara!
—ce sa intamplat! Zice in timp ce se ridica in fund.
—pai Mark se însoară peste 2 săptămâni! Cu o fata Alissa . Blonda cu ochii albastri. Vor avea si un copil. Ce minunat.
—Alissa?!! Intreaba el mirat
—da , de ce?
—ai vreo poza cu ei??
—da! Uite!
Sta si se uita mirat, si zâmbește.
—e verisoara mea! Zice el
— ooo, jmeker!
—da. Putem pleca??
—da, hai sa mergem!

####

A trecut o săptămâna de cand a fost accidentul lui Ethan. Se intelege foarte bine cu parinti si Mark.
Azi au plecat nush unde cu treaba.
A zis ca vin intr-o ora.
Imi mananc clătitele . In aceasta săptămâna am facut dragoste cu Ethan. Si imi este rau. Cred ca sunt insarcinata.
Imi iau masina si plec spre un spital.
Intru cu o doctora si ma întinde pe un pat si ma da cu un gel pe burta si pune un aparat pe burta mea.
Se uita la ecran si zice
—felicitări sunteti insarcinata in 5 zile!
—multumesc! Zic eu zambind.
Imi da o rețeta si merg la o farmacie sa iau ce trebuie.

*****

Ajung acasa si intru . Ethan stătea pe Canapea . Cand ma vede vine si ma ia in brate.
—am crezut ca ai pățit ceva! Zice el . Vreau sa iti spun ceva iubito.... decand ne-am întâlnit mi sa părut ca esti cea mai frumoasa, Deșteaptă, amuzanta fata din lume. Te iubesc enorm de mult. Enorm! Si vreau sa-mi petrec viata cu tine! Vrei sa te căsătorești cu mine?
—DA!!!! Spun si ne sărutăm . Am si eu o veste!
—care?
—vei fi tătic!
-serios iubito!!!! Mai facut foarte fericit! Te iubesc defapt va iubesc!!!!
—si noi te iubim!
—vom face nunta săptămâna viitoare cu Alissa si Mark!
—yeeeyyy!!!! Zic eu
Toata lumea ne felicită . Nu imi vine sa cred. Visul meu devine realitate.

Peste o săptămâna
Sunt in fata altarului cu iubirea vieți mele Ethan .
—O luați de soție pe Isabell Reiser?!
—Da!
—il luați de soț pe Ethan Smith?
—Da! 
Este cea mai minunata zi din viata noastră .  
Sunt alături de Ethan pentru totdeauna. Il iubesc si el ma iubește. Asta e tot ce conteaza.
Sincer le multumesc zișilor ,,unchii ai mei" ca m-au vândut. Daca nu făceau asta nu-l Cunoșteam pe Ethan . Sunt fericita ca voi trai cu dobitocul meu.
   

                                    Sfârșit

Vanduta de unchii mei ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum