Isabell P.O.V
Au trecut 3 zile de la Sărutul lui Ethan cu mine. Tot ii simt buzele lui moi pe ale mele. Stiu ca il iubesc. De 3 zile nu a mai dat nici un semn . Sigur crede ca ceea ce a facut este o greseala. Si eu cred. Pana la urma are iubita. Si da sunt geloasa dar nu vreau sa recunosc.
Parinti mei au venit ieri si vor sa dea o petrecere maine seara pentru niste prieteni.
Ceasul arata 9:34 . Ma scol din patul meu pufos si ma îmbrac intr-o salopeta albastra cu niste sandale. Imi fac doua codite împletite si cobor jos sa mananc. Findca imi este o foame de mor.
Jos ii vad pe mama care bea dintr-o ceașca de cafea si tata care citește un ziar iar fratemiu nu e. Sigur e la iubita lui . E îndrăgostit băiatul ce sa-i faci.
—buna dimineața! Zic eu afisand un zambet
—buna dimineața scumpo! Cum ai dormit?
—bine!
—ti-am pregătit clătitele tale preferate! Zice mama
—ooo, multumesc!!!! Te iubesc, defapt va iubesc!!!!!
—si noi te iubim!
Ma pun la masa si imi mananc clătitele . Dupa ce le mananc decid sa merg in camera mea sa ma uit la un film.
Ethan P.O.V
Acum curva de Melisa ma cheama la ea sa vorbim . Melisa este ceea cu care nea prins Isabell. Ma culcam cu ea si ma șantaja ca ii va spune Lui Isabell. Ma îmbrac intr-o pereche de Blugii si un tricou de la Nike. Imi iau cheile de la masina si merg spre casa ei. Sun la usa si imi Răspunde . Era in lenjerie. Vine si se agata de gâtul meu vrând sa ma sărute pe gat dar o împing . Nervoasa imi face semn sa intru in casa. Se pune pe un fotoliu si imi spune superior.
—știi de ce te-am chemat aici?!!
—nu! Zic eu simplu
—sa-ti spun ca daca nu o sa fi cu mine voi spune întregi lumi ca te culci cu mine. Si faima ta se va duce de râpa cat si bani dragul meu. Ce alegi? Sa te faci de Rușine si sa rămâi fara vreun ban si sa-ti patezi fața sau sa fi cu mine si sa uiti de curva aia nenorocita!
Stiu ca curva a facut-o pe Isabell. Nu ii permit sa ii spună asa si ii dau o palma.
Se ridica nervoasa si spune.
—o sa plătești Ethan! Si pune mana ps telefon . O sa le spun presei totul .
Apuc repede telefonul din mana ei si il trântesc pe jos. Se sperie si se da cu un pas inapoi. Ies repede ca sa nu fac vreo Nebunie. Urc la volan si pornesc cu o viteza de peste 200 km/h . Deodata ma lovesc de o alta masina si totul e negru.
Isabell P.O.V
Stau si schimb de la un canal la altu. Dau pe știri,si nu imi vine sa cred ce aud .
— faimosul afacerist Ethan a facut accident in centrul orașului . Pacientul e in stare gravă! "
Ies repede din camera cu ochii in lacrimi . Parinti mei era confuzi .
—scumpo! Ce este?!!
—Ethan...... a facut accident! Zic eu
—of doamne!
—ma duc la spital ! Zic eu
Imi iau repede cheile de la Masina si merg spre spital. Cănd ajung ma duc repede sa vad in ce salon este dobitocul meu.
—buna ziua! A fost un accident acum 10 min . Despre afaceristul Ethan!
— da!
—la ce etaj este si ce camera?
—dumneavoastră cine sunteti!??
—o prietena!
—ok.... etajul 2 camera 19
—multumesc!
Merg spre lift si ajung la etajul 2 . Merg câțiva pași si ajung in fata camerei 19 si intru. Nu era nimeni. Era chiar el. Of doamne. Am început sa plang. Ma doare sa-l vad asa. Chiar foarte mult.
Ma duc si ma pun langa el pe un scaun si il mângâi pe frunte .
—Te iubesc Dobitocule.....
———————————————————
Sper ca va placut! Scurt!
CITEȘTI
Vanduta de unchii mei ❤️
RomanceIsabell este o fata de 17 ani care este vanduta de unchii ei unui om bogat pentru Bani dupa ce parintii ei mor acum un an Oare ce se va intampla cu Isabell?