💜13💙

3.1K 77 0
                                    

Din perspectiva lui Isabell
Ma trezesc intr-o camera destul de urata...... acolo era un geam destul de mic. Deodata se aude usa si pe ea intra un bărbat de 22-23 de ani. Avea parul brunet si ochii de un verde intens. Doamne ce frumos e. Zic eu in grandul meu. Ma trezesc la realitate cand imi zice.
-vad ca te-ai trezit !! Zice el
-da.... cine esti? Si ce vreți de la mine?
-pai..... te-am rapit! Si eu sunt Damian ! Tu esti Isabell presupun?
Atunci mi-am amintit discuția tatei cu Mark . Vorbeau despre un Damian. Doamne sigur e el.  Ce ma fac daca ma va omora. Trebuie sa scap.
-d....da!
-sincer! Ai un nume frumos! Esti foarte frumoasa! Plus corpul tau e Bestial!! Zice el muscandu-si buza analizandu-ma de sus in jos.
-t....tu esti acel Damian!??? Care ii urăști pe tatal meu si fratele meu???
-desigur ca eu sunt!! Iti urasc tatal si fratele!! Știi tatal meu era cel mai mare dusman al tatălui tau.tatal meu te-a dus la orfelinat! De acolo ai fost adoptată de aceea familie. Pe care eu am omorat-o . Eu am provocat accidentul. Am vrut sa suferii.
Nu imi venea sa cred...... el mi-a omorât parinti . Nu nu se poate.
-Cum ai putut?!!!!!!!!! Nu ai inima?!!! Esti un monstru!!!! Sper sa moriiii!!!!! Zic eu plângând
-ce ai spus!!! Zice el nervos
-Sper sa mori!!!!!!!!!!!!
Atunci ma plesnit foarte rau peste fata si a iesit din camera trântind usa. Eu plângeam intr-un colț . Zandindu-ma la parinti mei scumpi. Il urasc pe omul asta foarte mult.
Din perspectiva lui Ethan *
Ma duc la locul de întâlnire . Eu si Mark ne-am aliat pentru a o gasit pe Isabell. Azi ne intalnim cu 3 mafioti foarte cunoscuti. Ei ne vor ajuta. Am ajuns acolo findca auzisem ca au un plan bun . Sper. Ultimele 2 au dat gres. Sper ca Acum nu o sa mai fie asa. Am urcat in cladire si acolo era omul meu de incredere
-Trey! Au venit toti?!!
-da sefu!!! Va asteapta!
-bine. Vino.
Am intrat intr-o cladire imensa. Acolo stateau interlopi . Erau pe fotoliile maroni. Ei Tragand din trabuc cu un pahar de wisky in mana.
-Ooo marele Ethan!!! Zice Andres unul dintre mafioti
-salut frate! Zic Eu
-deci..... am un plan!! Sa il prindem pe Damian !
-bine.... spune ce plan!
-pai omul meu de incredere Carlos se va infiltra in casa lui Damian muncind pentru el !
-hmm Buna idee!! Dar daca.....
-dar daca ce?
-dar daca nu e acolo!?!
-pai il punem pe Carlos sa il urmareasca pe Damian. Sigur se va Duce la Isabell.
-ok! Sper sa mearga totul bine! Mark tu ce zici?
-e o idee foarte buna! Dar sa avem grija ! Damian e un om foarte destept! Si daca isi va da seama ii va face rau lui Isabell si il va omora pe Carlos!
-da Mark! Nu iti face griji! Il vom prinde pe Damian ! Si va plati scump!
-si unde e Carlos?!! Zic Eu
-a plecat sa se angajeze la Damian!
-perfect !!! Zic Eu

Din perspectiva lui Isabell
Stau in pat gandindu-ma ce viata de Rahat am . Deodata pe usa intra Damian .
-treci sa mananci!
-si daca nu vreau!???
-am zis sa vi!!
-bine!
Am coborat jos si pe masa era salata. Cartofi prajiti cu oua si bacon . Ne-am pus la masa si am inceput sa mancam. El se uita la mine insistent
-ce te uiti la mine?!!!
-ce n-am voie?!!
-nuuu!
-dar esti foarte frumoasa.....
-ahaaa.....
m-am dus in camera gandindu-ma la Ethan incontinu. Mie dor de el. Dar dupa aproape o Luna mi-am dat seama ca Il iubesc pe Ethan.

Sper ca va placut!!!!!

Vanduta de unchii mei ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum