Buna! Sper sa va placa acest capitol! Nu o sa fie foarte lung findca trebuie sa scriu si la celelalte cărții. Sper ca înțelegeți. Cred ca am sa postez si maine findca vine Crăciunul si nu pot posta vreo o zi sau doua.
Multumesc! Un Weekend placut!
________________________
Dupa 2 ani....*
Da. Au trecut fucking doi ani de la incidentul cu Ethan. Il urasc dar il si iubesc. Nu pot scapă de sentimentele astea. Nu l-am mai vazut de atunci. Sigur e cu vreo una. In fine. Azi e ziua mea . Împlinesc 19 ani (in caz ca va întrebați i-am schimbat vârsta Isabellei si cand la cunoscut pe Ethan avea 17 ani, am sa modific)
Ma îmbrac intr-o rochița bleu Marin si imi ondulez parul . Imi fac un machiaj simplu . Ies din camera si cobor. Jos era mama , tata si Mark. Pe masa era un tort cu ,,la multi ani scumpa noastră Isa"
M-am dus si i-am luat in brate .
-la multi ani! Zic parinti
-multumesc!
-la multi ani sis! Zice Mark. Primesc de la parinti mei cadou un bilet la un concert de cântărețul meu preferat. Si de la Mark un lănțișor foarte frumos.
Imi iau sandalele in picioare si merg cu Mark spre masina lui . A zis ca are o surpriza pentru mine . Urcam in masina . Cand ajungem el iese si imi spune sa-l astept.
Dupa 10 min vine si imi zice sa ma dau jos. Cand vad aceea minunăție simt ca moor. Un BMW i8 , omg.
-E al tau sis! Acum chiar ca mor.
Ma duc sa-l strâng in brate strâns.
-multumesc mult!!!!!!!!!!!!! Imi place mult!!!!
-nu ai pentru ce! Încearcă-l !
Ma duc repede in masina scumpa si vad ca arata uimitor. O pornesc si merg spre concert. Ma simt minunat.
Deodata imi suna telefonul si vad ca e Mark.
Convorbire telefonica
-sis, cum e?
-super!!! Mulțam!
-ne vedem la concert!
-pa!
Convorbire telefonica terminata*
Ii închid si imi vad de drum. Ajung la concert si dau biletul ca sa pot intra. Cand dau sa intru dau peste un baiat cu parul blond si ochii verzi. Ce frumusețe. Numai bunaciuni.
-imi pare rau! Zic eu
-nu este nimic!
-ba da trebuia sa fiu mai atenta!
-e vina amândurora ! Eu sunt Alex! Tu?
-eu sunt Isabelle!
-cati ani ai?
-19! Azi i-am împlinit!
-la multi ani neatento! Zice râzând
Am început sa rad si eu cu el.
-tu cati ani ai?
-am 20 împliniți tot azi!
-oo la multi ani neatentule! Zic si eu râzând . A început sa Rada cu mine. Mi se pare asa de dragut cand zâmbește. Uneori imi aduce aminte de Ethan . Offf de ce ma gândesc la dobitocul ala. Tin minte cand m-am întâlnit cu el prima oară l-am facut dobitoc. Era dobitocul meu . Dar acum e al altcuiva......
-Isabelle esti bine! De ce plângi?!!
Plângeam din cauza dobitocului . Nici nu mi-am dat seama.
-oo nimic! Scuze! Ma gândeam la trecut! Imi cer scuze!
-e vorba despre un baiat nu?
-da.....
-hai sa lăsam concertul si sa-mi povestești! Sunt de încredere! Promit! Zice el sarcastic . Eu începând sa rad. Ma făcea sa ma simt bine .
-ok!
Am mers intr-un parc si i-am povestit absolut tot de la cap la coada. A fost foarte uimit.
-imi pare rau..... zice el
-asa a fost sa fie!
-mai te-a si înșelat! Ce nemernic!
-dar eu tot il iubesc! Nu stiu de ce!
-shh....gata. Nu mai plânge . Nu se merita. Zice el trăgându-ma la pieptul lui. Era asa de bine. Ma simteam asa de bine. Deodata il vad pe fratemiu confuz . Vine spre noi.
-Isa cine e el?
-un nou prieten! M-am întâlnit cu el! E super de treaba!
-aa ok! Salut sunt Mark! Fratele ei!
-buna! Sunt Alex! Încântat! Daca te gandesti ca am gânduri necurate cu sora ta sa știi ca nu am . Sunt un baiat la locul lui! Nu imi place sa merg in club sau nu stiu ce!
-hmmm imi place tipul Isa!
-vezi!!! Alex ne vedem maine?!
-da sigur! Imi dai nr tau?!!
-ok!
Ii dau numărul si imi iau la revedere . Urc in masina mea scumpa si pornesc spre casa.Cand ajung nu Mai stam sa batem la usa si cand intram era Ethan!
*******************************
Sper ca va placut noul capitol!
Sper ca a iesit ok. Nu prea mai am ideei. Totuși eu zic ca e ok.
Va pup!
CITEȘTI
Vanduta de unchii mei ❤️
RomanceIsabell este o fata de 17 ani care este vanduta de unchii ei unui om bogat pentru Bani dupa ce parintii ei mor acum un an Oare ce se va intampla cu Isabell?