💙18💙

2.4K 74 2
                                    

Era Ethan si o blonda cu ochii căprui . El ma privea uimit dar blonda cu dezgust.
-Isabelle iubito! Zice Ethan venind spre mine si vrând sa ma ia in brate dar il resping
-lasa-ma Ethan ! Nu am nevoie de dulcegariile tale. Poti pleca! Zic câtuși de nervoasa.
-te rog nu spune asta! Eu te iubesc! Mi-am dat seama ca am gresit ! Te rog iartă-ma!
-de ce sa te ierte sora mea!???!!!!! DE CE??!!!!!!
-uite Mark.......
-nu! Pleci acum din casa parintilor mei Ethan! Nu te mai vreau! Pur si simplu nu te mai iubesc ! Au trecut 2 ani de la incidentul acela ! A trecut ! Asa ca hai sa ne vedem fiecare de drumuri! Asa ar fi mai bine pentru toti si pentru noi doi! Pleaca! Ii spun cu lacrimi in ochii
-dar....
-PLEACA!
vad ca iese trist din casa dar blonda a rămas acolo si se uita furioasa la mine .
-hei , tu !  Ii zic ei
-huh?
-tu de ce nu pleci?!!! Hai valea! Se strâmba la mine si imi zice
-vei regreta! Si pleaca
Dau sa plec spre camera mea dar ma oprește tata.
-scumpo!
-da tata?
-ai primit astea  de la Ethan! Si imi întinde o cutiuta albastra si un bilet .
Urc scările spre camera cand imi aduc telefonul bâzâind . Il scot si vad ca este Alex.
Convorbire telefonica*
-hey! Ce faci?
-bine tu neatentule?!
-bine neatento ! Vreau sa ne întâlnim maine in parc! Ce zici!?
-oh , ok! La ce ora?
-ora 10!
-perfect! Pa!
-pa!
Convorbire telefonica terminata*
Intru in camera si ma uit la  bilet . O deschid .

         ,,buna Isabelle! Sunt eu Ethan! Vreau sa-ti spun ca imi pare rau! Am gresit enorm de mult! Stiu sunt un nenorocit, nesimtit sau dobitoc. Vreau sa știi ca mereu ai fost specială pentru mine. Mereu te-am iubit. Si inca o fac. Te iubesc mult. Stiu ca poate acum cand citești aceasta scrisoare crezi ca mint. Dar nu este asa. Imi pun toata dragostea in aceasta scrisoare.
Am regretat enorm findca te-am înșelat. Si inca o fac. Am fost cel mai mare dobitoc de pe lume. Ai avut dreptate cand ai spus ca sunt dobitoc. Nu uit primele zile cand mi-ai spus asa. Cu timpul am început sa ma îndrăgostesc de tine. Si nu stiam cum sa reactionez . Findca esti prima si ultima mea iubire. Imi pare nespus de rau. Sper sa ma porți ierta vreodata.
Si nu uita niciodata , te iubesc mult , si asa va fi întodeauna! 

                                       Cu drag Ethan
Un zambet imi apare citind acele cuvinte. El chiar ma iubește? . Chiar nu stiu. Pun scrisoarea intr-un dulap si iau cutiuta cea albastra si o deschid. Acolo era un lănțișor de aur  cu inițialele I+E. Este atat de frumos. Mi-l pun la gat cu atâtea emoti. Niciodata nu am primit nimic de la Ethan. Vad ca ceasu arata ora 19. Imi iau pijamalele si cobor sa mananc .
Mama si tata nu sunt acasa findca au fost invitati la niste prieteni la o petrecere. Doar eu si Mark suntem acasa. Vad ca Mark era la masa si mânca niste clătite.
-vreau si eu!
-e bine sa vrei! Hihi!
-da-mi si mie!!!!
-bine! I-a!
Ii iau farfuria din fata si fug cu ea pe scării. Ii aud strigatul dar nu il bag in seama. Încep sa înfulec clătitele si ma duc sa duc farfuria.
-haaa! Aici erai!
-aaaa! Mai speriat!
-asta si am vrut surioara! Vream sa vorbesc ceva cu tine!
-ok spune!?
-hai aseaza-te!
Ne așezăm pe canapea si imi zice.
-uite..... am întâlnit o fata foarte frumoasa si ne înțelegem foarte bine...... dar simt ca ma atrage ceva la ea. Ca imi umbla ceva prin stomac . Nu stiu ce mi se întâmpla.
-esti îndrăgostit!
-serios?!
-da frate! Te-ai îndrăgostit!
-dar oare ea ma iubește?!!
-cine stie! Poate da poate nu!
-ma vei ajuta sa aflu! Plzzz!
-mie ce-mi iese??!
-clatite cu Nutella o luna!
-perfect! Sa facut!
-mersii!
**

Vanduta de unchii mei ❤️Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum