Bölümler Kalkıyor-Kitap Oluyor

3.3K 195 66
                                    

Sırada ki seri kitabı olarak Asi Ve Mavi'nin düzenlemelerine başlıyorum hayırlısıyla. Hikaye kısa olduğu icin bir çok bölüm ekleme niyetim var. Daha uzun bir Günnur-Oğuz okuyacağız. Kolları sıvamam gerek anlayacağınız.
Tam tarih belli değil ama sıradaki kitabımızın bu hikaye olduğunu bilin.
Maalesef bölümleri kaldıracağım yakın vakitte. Yeni başlayanlar bir çırpıda okuyun, okumayanlarda yarım kalmaması adına başlamayın olur mu?
Ellerinizin arasında tutarak ve daha uzun soluklu bir hikaye okuyacağınızın sözünü veriyorum ki Ali ve Eceye de çok yer vereceğim. 3. Kitap için zemin hazırlayacağım, Selnur'a ve diğer Umut serisi bireylerine değineceğım ve tabi ki daha çok Yusuf ve Erva :-)
Tüm bunları kızım Elisa ile nasıl başaracağım hiç bilmiyorum. Hikayelerime de deli gibi devam etmek istiyorum. Bazen diyorum bekleyeyim kitap olarak tamamen sunayım önunüze ama ona da dayanamıyorum. Yazmayı ve paylaşmayı özlüyorum.
Bana dua edin. Enerjinizi ve güzel kalbinizi hissedeyim ve bir solukta tamamlayayım hikayemizi.
Yusuf Yüzlü Demir Yürekli gibi inanılmaz güzel bir kitap olur umarım ve yeni yeni okurlara kapı olur...
Mesajlarınızı ve yorumlarınızı tek tek okudum ama cevaplayamadım. Buradan toplu halde söylüyorum ki siz okudukça bana da yazma aşkı hep gelecektir. Dilerim hiç solmaz aramızda ki bu bağ.
Belki Gelin'in, Ejder'in hatta yeni planladığım bir çok kurgununda kitap yolunda sizlerle buluşmasını sağlarım. Biraz zaman, çokça sabır ve kalple yazmak...
Çok çok yazamasamda çok çok düşündüğümü bilin. Ve ben düşündükçe elbet yazılacak kurgularım olacak.
Bir annenin hassasiyetiyle sizlere sabrınızın için minnet duyuyorum.

Fuarlara katılamadım ancak Konya, Antalya, Isparta ve belki Ankara ve Muğlaya katılma niyetindeyim. Yakın olduğum için katılma ihtimalim yüksek ve bebegimle yolculuk zor olmayacaktır. Orada ki okurlarımı beklerim. Fuar olduğunda wattpad ve instagram sayfamlarımda duyuracağım.
Sevgi, dua ve umut ile kalın...

"RAFLARDA!" Asi ve Mavi(Umut Serisi-2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin