Ležela jsem doma v posteli. Bylo asi 11:30 a mě se nechtělo vylézt vůbec z postele. Natáhla jsem se pro telefon a podívala jsem se na YouTube.
Asi o hodinu později mi zacinkal telefon. Podívala jsem se kdo mi napsal. Jáj. Moje nejlepší kámoška. Co chce?
Rozklikla jsem si náš chat.
My BFF❤️: Ahoj, normálně neuhádneš co jsem dnes dostala! 😁
Já: Ahoj, no to vážně nevím, co si dostala?😅
My BFF❤️: Lístky na koncert Stray Kids!!😁
Já: cože?! To vážně?! Děláš si ze mě srandu???
My BFF❤️: ne nedělám, mám dva, jedeš se mnou?😉😁
Já: že se ptáš!😁
My BFF❤️: Dobře tak se sbal, dnes v noci se odlétá 😂
Já: uuuuž? No fajn! Přijdu k tobě jo?
My BFF❤️: jo, klidně můžeš přijít 😁😊
____________________________________
Sbalila jsem si věci, nachystala se ke kámoše a vyrazila jsem pomalu k ní.
Zazvonila jsem. *Crrrr crrrr crrrr*
"Nazdaaaar!😂" Pozdravila mě kamarádka a rovnou mě poslala dovnitř, nestihla jsem nic říct. Vyzula jsem se, vyslíkla jsem si bundu a šla jsem do obýváku.
"Já to nedávám... Hrozně moc se těším 😁" řekla jsem. "Myslíš si že já ne? Konečně uvidím Felixe! 😂" Odpověděla mi. "Joo, a já Hyunjina, awww 😍😁" Dodala jsem k ní.
"Hele měli bychom se jít pořádně vyspat, abychom zvládly cestu" navrhla kámoška. "No, to máš pravdu, tak pojďme, ale nezapomeň nastavit budíka, aby jsme nezaspaly 😅" Řekla jsem.
Poté jsme šli do jejího pokoje. Rozestlala postel a donesla náhradní polštáře a peřinu. Šly jsme se převléct do pyžam a donesly jsme si na večeři pár ovoce. Budíka jsme si nastavily obě. Pro jistotu. A jak jsme snědly ovoce, lehly jsme si do postele a usly.
Vzbudil nás budík a my se začaly chystat na odlet. Požádaly jsme našeho kamaráda, aby nás odvezl na letiště. Přijel si pro nás a vyrazili jsme. Na letišti jsme udělali vše potřebné a už jen počkaly na letadlo. Až bylo letadlo připraveno, vešly jsme do něj a sedly si na svá místa. Byl strašně úžasný pocit vědět to, že za chvíli budeme v Koreji a uvidíme své ultimate biase.
Letadlo se po chvíli rozletělo. A my musely poslouchat kecy, který jsme slyšely už asi stokrát. Až se vše vysvětlilo a řeklo, my dvě jsme usly a spaly jsme až do cca půl hodiny před přistáním.
Vzbudily jsme se, rozkoukaly se a až letadlo přistálo, vylezly jsme z něj. Ještě jsme ale musely jet autobusem k našemu hotelu a tam mě docela napadlo, kde asi ty lístky a všechno vzala?
"Hele? Kde si vlastně vzala ty lístky?" Zeptala jsem se jí. "Nooo, můj kamarád mi je dal, ví že je mám ráda, tak mi chtěl udělat radost...😅" Odpověděla mi. "Aha, takový kámoše chci taky 😂" řekla jsem. "No to věřím 😂"
Autobusem jsme dojely až před náš hotel. Byl fakt nádherný. V hotelu jsme asi 20 minut hledaly náš pokoj. Hned jak jsme ho našly, vešly jsme do něj a vybalily si věci.
"Kde máš ty lístky na ten koncert?" Zeptala jsem se. "Hmm.. někde tu" vytáhla je. Koukal jsem se na něj. "Ten koncert je až za dva dny, nechceš se zítra jet podívat tady kolem? Do obchodů a tak?" Zeptala jsem se jí. "jasně, to by byl dobrej nápad 😊😁"
Celý den na hotelu jsme buď tancovaly, jedly, povídaly si, nebo se koukaly na YouTube. Nic zajímavého jsme neprožívaly.
____________________________________
ČTEŠ
"Friends" with Stray Kids
FanficPříběh o tom, jak dvě nejlepší kamarádky letěly do Koreji na koncert Stray Kids. Stalo se toho ale mnohem víc...